logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq GP30 – lekki projektor LED 900 ANSI lumenów

  PR 21.11.2014, przeczytano 785 razy
ilustracjastrzałka

BenQ wprowadza na polski rynek GP30 – kolejny projektor z LEDowym źródłem światła zamiast tradycyjnej lampy, co umożliwia pracę przez 20.000 godzin czy nawet 30.000 godzin w trybie Eco. W praktyce oznacza to brak konieczności wymiany źródła światła przez cały okres użytkowania projektora – 8 lat po 8 godzin dziennie. Projektor ma jasność 900 ANSI lumenów i kontrast 100.000 : 1 i ma podstawową rozdzielczość WXGA (1280x800). Krótkoogniskowy obiektyw pozwala uzyskać obraz o przekątnej 102 cm (40 cali) z odległości 1 m od ekranu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-benq-gp30--lekki-projektor-led-900-ansi-lumenow,23290,artykul.html

MHL, Wi-Fi i Quick Auto Search

Gniazdo MHL w GP30 i stosowny kabel w komplecie umożliwiają wyświetlanie treści (zdjęcia, filmy, dokumenty) bezpośrednio z tabletów, smartfonów i innych urządzeń mobilnych. 

Wi-Fi dongle (moduł Wi-Fi) pozwala na bezprzewodową transmisję treści z komputera, smartfonu lub tabletu.

Funkcja Quick Auto Search automatycznie wyszukuje dostępne (podłączone) źródła sygnału i daje użytkownikowi możliwość łatwego wyboru co ma być wyświetlane. 

Auto Keystone

Funkcja Auto Keystone pozwala zapomnieć o konieczności ręcznej korekty geometrii obrazu – projektor automatycznie rozpoznaje swoje położenie względem ekranu i sam dokonuje koniecznych korekt geometrii obrazu – niweluje tzw. zniekształcenia trapezowe.

Parametry techniczne BenQ GP30


Źródło: BenQ

www.BenQ.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764