logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

100 wystawców na targach Poligrafia 2015

   17.04.2015, przeczytano 3330 razy
ilustracja
Edycja zeszłoroczna

Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2015 z nową formułą generują duże zainteresowanie powierzchnią wystawienniczą. Na 6 tygodni przed targami wiadomo, że tegoroczną edycję współtworzyć będzie 100 firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/100-wystawcow-na-targach-poligrafia-2015,24565,artykul.html

Z przeprowadzonych przez zespół organizatorów targów rozmów z uczestnikami POLIGRAFII 2015 wynika, że wystawcy nie tylko prześcigają się w pomysłach na swoje ekspozycje, ale wyrażają także duże zaciekawienie  kierunkiem zapowiadanych zmian. Wynika to głównie z tego, iż w tym roku organizatorzy postawili na tematy związane wyłącznie z branżą poligraficzną.

Gwarantowani zarejestrowani

Intensywne działania informujące zwiedzających o tym, co będzie siłą tegorocznej POLIGRAFII, spowodowały, że już teraz można mówić o dwukrotnie większym zainteresowaniu wydarzeniem ze strony profesjonalistów, którzy zarejestrowali się  na stronie www.mtp24.pl i wygenerowali bilet na targi, a zatem pojawią się w dniach 26-29 maja 2015 w Poznaniu.

Z newsletterów, biuletynów oraz z uruchomionej na stronie internetowej sekcji TAK, JESTEM NA POLIGRAFII można się dowiedzieć między innymi o tym, kto i z jakich powodów postawił na POLIGRAFIĘ 2015, o tym, jakie kierunki rozwoju branży obserwują wystawcy oraz jaką szczególną ofertę zaprezentują na swoich stoiskach w Poznaniu.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.poligrafiaexpo.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764