logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

2 nominacje do finału konkursu Solal dla CH Forum

  PR 31.03.2015, przeczytano 645 razy

Gliwickie Centrum Handlowe FORUM otrzymało dwie nominacje do finału prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards. Jego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Jury konkursu wyłania najlepsze i najskuteczniejsze programy marketingowe zrealizowane w centrach handlowych z regionu Europy i Afryki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/2-nominacje-do-finalu-konkursu-solal-dla-ch-forum,24387,artykul.html

W tegorocznej edycji konkursu CH FORUM nominowano za:

  • Całoroczną współpracę z osobami niepełnosprawnymi z Zespołu Szkół im. J. Korczaka w Gliwicach; w ramach współpracy podopieczni praktykują w CH FORUM, prezentują programy i wystawy artystyczne, ponadto centrum dedykuje im akcje i kwesty o charakterze charytatywnym; nominacja przypadła w kategorii Społeczna Odpowiedzialność Biznesu;
  • Unikalny konkurs Flash Fashion, w którym zadaniem uczestników było opracowanie własnej stylizacji z nowych kolekcji dostępnych w sklepach centrum; rekrutacja prowadzona była  przez Facebookowy profil centrum (kategoria Wspieranie Frekwencji w Centrum).


Nominowanie FORUM zarówno w kategorii społecznej, jak również typowo komercyjnej, dowodzi, że nasze podejście do marketingu i wizerunku jest zbilansowane. Dbamy o atrakcyjny przekaz oferty, ale też respektujemy potrzeby lokalnej społeczności. Nominację do finału odbieramy jako wyraz uznania dla profesjonalizmu naszego zespołu i wysokiego poziomu organizowanych przez niego projektów – komentuje Grzegorz Filipczyk, dyrektor zarządzający CH FORUM, z ramienia JLL.

Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbędzie się 2 czerwca w Kopenhadze, przy okazji Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.

W poprzednich edycjach konkursu CH FORUM było sześciokrotnie nagradzane tytułem Silver Solal Marketing Award. Przy nominowanych projektach CH FORUM współpracowało z Firmą Reklamową Kuc oraz jej „siostrzaną” agencją Plus Communication.

Źródło: FORUM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764