logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

23-calowy monitor Philips na USB z matrycą IPS

  PR 25.11.2014, przeczytano 737 razy
ilustracjastrzałka

Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, wprowadza na polski rynek nową wersję 23-calowego monitora na USB, który po podpięciu pełni rolę stacji dokującej. PHILIPS 231P4QUPES zapewnia szerokie kąty widzenia i bardzo dobrą jakość obrazu dzięki zastosowaniu matrycy IPS


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/23-calowy-monitor-philips-na-usb-z-matryca-ips,23325,artykul.html

Nowy model z pewnością docenią wszyscy ci, którzy korzystają z komputera przenośnego i potrzebują dodatkowej przestrzeni roboczej. Trzy porty USB, w tym dwa USB 3.0 służące do szybkiego przesyłania danych i jeden USB 2.0, umożliwiają natychmiastowy dostęp do podłączonych urządzeń peryferyjnych, na przykład drukarki, napędów zewnętrznych, klawiatury, myszki czy aparatu. 

Korzystając z kabla USB 3.0, użytkownicy mogą w łatwy sposób streamować wideo, a także bezpośrednio łączyć się z Internetem lub siecią intranet przez zintegrowany port Ethernet.

23-calowy monitor PHILIPS wyświetla obraz o rozdzielczości Full HD 1920 × 1080. Podstawa monitora pozwala m.in. na regulację jego wysokości w zakresie 13 cm, wyposażona jest również w AutoPivot, czyli automatyczne wykrywanie obrotu monitora o 90 stopni i dostosowanie obrazu do nowego układu.

Specyfikacja:


Gwarancja i cena:

Sugerowana przez producenta cena detaliczna monitora PHILIPS 231P4QUPES wynosi 1149 zł brutto. Urządzenie objęte jest trzyletnią gwarancją producenta w systemie door-to-door.

Więcej informacji: www.lcdmonitors.philips.com

Źródło: MMD

www.mmd-p.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764