logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

24. Międzynarodowe Biennale Plakatu na wakacje

   16.07.2014, przeczytano 3488 razy
strzałkistrzałka
Kto jadł z mojego talerza? / Who ate from my plate? Uwe Loesch Niemcy / Germany

Przez całe wakacje w Muzeum Plakatu w Wilanowie można oglądać wystawę niemal 400 najciekawszych plakatów, zgłoszonych przez polskich i zagranicznych artystów na 24. Międzynarodowe Biennale Plakatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/24.-miedzynarodowe-biennale-plakatu-na-wakacje,22194,artykul.html

W lipcu i w sierpniu br. w Muzeum Plakatu w Wilanowie zobaczyć można wystawę plakatów z całego świata, nadesłanych na 24. Międzynarodowe Biennale Plakatu. W dwóch galeriach wilanowskiego Muzeum prezentowane są dzieła największych twórców plakatu, stanowiące graficzny przegląd najważniejszych wydarzeń społecznych i kulturalnych ostatnich dwóch lat. Wśród niemal 400 wybranych prac, można podziwiać wyróżnione i nagrodzone medalami plakaty Wiesława Rosochy (Złoty Medal 24. MBP), Lecha Majewskiego (Brązowy Medal 24. MBP), a także dzieła artystów takich jak Andrey Logvin, Uwe Loesch, Gunter Rambow, Stefan Sagmeister, Koichi Sato, Niklaus Troxler.

W tegorocznym Biennale wzięło udział ponad 1600 twórców z 61 krajów, zgłaszając rekordową ilość 3184 prac. Zwycięzców, spośród 349 zakwalifikowanych do udziału w wystawie konkursowej plakatów, wyłoniło 5-osobowe Międzynarodowe Jury pod  przewodnictwem Davida Crowleya z Wielkiej Brytanii, w składzie: Stephan Bundi (Szwajcaria), Kenya Hara (Japonia), Jerzy Porębski (Polska), Silvia Sfligiotti (Włochy) i Jakub Stępień Hakobo (Polska). Uzupełnieniem wystawy konkursowej 24. MBP w Muzeum Plakatu jest wystawa prac członków Jury: Stephana Bundi, Kenya Hara i Jakuba Stępnia Hakobo oraz prac laureatów poprzedniej edycji konkursu, którą oglądać można w Centrum Łowicka w Warszawie do 31 lipca 2014 r.

Międzynarodowe Biennale Plakatu to najstarszy i najbardziej rozpoznawalny na świecie konkurs poświęcony plakatowi, organizowany od 1966 roku w Warszawie. Dzięki długiej tradycji i wyjątkowej atmosferze warszawskie Biennale uznaje się za najważniejszą imprezę tego rodzaju.

W wakacje Muzeum Plakatu otwarte jest przez wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 10:00 do 16:00 (we wtorek, czwartek i piątek) oraz od 10 do 18 (w środy, soboty i niedziele). W poniedziałek wstęp wolny w godzinach od 12:00 do 16:00.

Wystawa główna 24. Międzynarodowego Biennale Plakatu jest czynna do 14 września 2014 r.

Źródło: Muzeum Plakatu w Wilanowie

www.biennale.postermuseum.pl

Galeria: 24. Międzynarodowe Biennale Plakatu 2012

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764