logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4 edycja targów Gifts Exclusive

  PR 21.05.2012, przeczytano 1304 razy

4 edycja targów odbędzie się we wrześniu 2012 r. w Warszawie. Podczas targów swoją ofertę zaprezentują najwięksi gracze rynku artykułów promocyjnych. Gifts Exclusive są najważniejszą imprezą targową branży reklamowej w drugiej połowie roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4-edycja-targow-gifts-exclusive,15603,artykul.html

W ankiecie podsumowującej gifts exclusive 2011, 95 % wystawców było zadowolonych z udziału w targach, 73% z nich uznała liczbę i profil odwiedzających targi agencji za satysfakcjonujące, 66% odpowiedziała się za utrzymaniem podział na I dzień dla agencji i II dzień dla agencji i klientów końcowych, a 80% ankietowanych nie zgadzała się na zmianę formuły na stricte targową i przeniesienie do centrum wystawienniczego. 76% Zwiedzających była zadowolona z liczby i profilu Wystawców.

MIEJSCE
Sukces imprezy sprawił, że klubowe wnętrza okazały się za małe przy tak dużym zainteresowaniu klientów. Po hotelowej i dwóch, klubowych edycjach kolejne targi odbędą się w Sali Marmurowej Pałacu Kultury i Nauki. Doskonała lokalizacja oraz bliskie sąsiedztwo Dworca Centralnego mają ułatwić dojazd Zwiedzającym

EKSPOZYCJA TARGOWA
Stoiska targowe będą nawiązywać do spotkań biznesowych. Wszystkie zostaną zbudowane w identycznym systemie. Wyróżniać się będą indywidualną grafiką. Każdy z Wystawców otrzyma specjalny pakiet promocyjny.
Targi będą podzielone na dwa dni:

  • I dzień - wyłącznie dla AGENCJI REKLAMOWYCH
  • II dzień - AGENCJE REKLAMOWE i KLIENCI


DIAMENTY REKLAMY
Podczas tragów zostaną wręczone Diamenty Reklamy. W tym roku uhonorowana zostanie Osobistość która najbardziej wspierają polskich przedsiębiorców. Laureata wybiorą przedstawiciele firm z branży reklamowej. W tym roku nominacje otrzymali:

  • Elżbieta Bieńkowska, Minister Rozwoju Regionalnego
  • Bożena Lublińska-Kasprzak, Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • Henryka Bochniarz, Prezydent PKPP
  • Adam Szejnfeld, Przewodniczący Komisji Przyjazne Państwo
  • Janusz Palikot, Poseł na Sejm RP

Podczas uroczystego wręczenia nagrody, 12 września w PKiN zostanie również przeprowadzona debata na temat: MŚP. Jak wspierać główne źródło nowych miejsc pracy?

PRESENTATION SHOW
Targom będzie towarzyszyć specjalny wykład Piotra Tymochowicza – charyzmatycznego trenera biznesu, eksperta ds. wizerunku i wywierania wpływu, doradcy medialnego, twórcy sukcesu wielu osób z pierwszych stron gazet.

Źródło: OOH Magazine

www.giftsexclusive.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764