logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

90 milionów obiektywów Nikkor do aparatów Nikon

  PR 21.11.2014, przeczytano 670 razy

Firma Nikon ogłosiła, że pod koniec października 2014 r. produkcja obiektywów NIKKOR dla aparatów z wymienną optyką przekroczyła granicę 90 milionów egzemplarzy. Ponadto produkcja obiektywów NIKKOR wyposażonych w cichy silnik falowy (SWM) osiągnęła niedawno pięćdziesiąt milionów sztuk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/90-milionow-obiektywow-nikkor-do-aparatow-nikon,23292,artykul.html

Pomimo dużych osiągnięć w zakresie produkcji obiektywów systemowych, firma Nikon kontynuuje działania mające na celu opracowywanie nowych produktów pod marką NIKKOR.

We wrześniu 2014 r. Nikon wprowadził na rynek jasny, ultraszerokokątny obiektyw AF-S NIKKOR 20mm f/1.8G ED dedykowany do lustrzanek wyposażonych w matrycę formatu FX. Nowy model zapewnia dynamiczne, ultraszerokokątne ujęcia oraz duży otwór względny f/1,8, który pozwala uzyskać małą głębię ostrości oraz gładkie rozmycie tła. Dzięki temu AF-S NIKKOR 20mm f/1,8G ED idealnie nadaje się do uwydatniania perspektywy i zwiększania przestrzeni, gwarantując najwyższą jakość obrazu zarówno w przypadku zdjęć, jak i filmów.

W czerwcu 2014 r. firma Nikon poinformowała o najmniejszym i najlżejszym w swojej klasie superteleobiektywie zmiennoogniskowym dla systemu Nikon 1 – 1 NIKKOR 70-300mm f/4.5-5.6. Seria obiektywów dla systemu 1 NIKKOR liczy obecnie 12 modeli z zakresem ogniskowych od 6,7 mm do 300 mm (kąty widzenia odpowiednio od 18 mm do 810 mm w formacie małoobrazkowym), czyli od ultraszerokokątnego do superteleobiektywu.

Źródło: Nikon Polska

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764