logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABC/Allied Pressroom Products Europe na 16. Zimowej Konferencji Poligraficznej

  PR 11.02.2015, przeczytano 914 razy

W styczniu br. w Bukowinie Tatrzańskiej odbyła się 16. Zimowa Konferencja Poligraficzna. Firma ABC/Allied Pressroom Products Europe po raz kolejny wzięła w niej aktywny udział, a jej przedstawiciel regionalny – Aleksander Bernaś – wystąpił z referatem, prezentującym sylwetkę tego dynamicznie rozwijającego się dostawcy specjalistycznych środków chemicznych do druku offsetowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abc-allied-pressroom-products-europe-na-16.-zimowej-konferencji-poligraficznej,23914,artykul.html

Firma ABC/Allied Pressroom Products Europe od lat aktywnie uczestniczy w różnych wydarzeniach branżowych organizowanych w naszym kraju. Podobnie było w styczniu tego roku – podczas 16. Zimowej Konferencji Poligraficznej w Bukowinie Tatrzańskiej. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele drukarń, firm handlowych, organizacji branżowych oraz mediów. 

Z uwagi na odnoszone przez ABC/Allied Pressroom Products Europe sukcesy na rynkach krajowym i międzynarodowym, Aleksander Bernaś – pełniący w niej od kilku miesięcy funkcję przedstawiciela regionalnego – poświęcił swoją prezentację ogólnej sylwetce firmy i kierunkach jej rozwoju. Podkreślił przy tym, że dynamiczny wzrost sprzedaży w wielu krajach świata wymusza stałą rozbudowę jest struktur handlowych oraz techniczno-serwisowych. Minione dwa lata przyniosły także rozwój zakładu produkcyjnego ABC/Allied Pressroom Products Europe w Warszawie, gdzie firma ma swoją siedzibę. 

„Dzięki wydajnemu mieszalnikowi możemy lokalnie wytwarzać i konfekcjonować coraz większą gamę produktów, dedykowanych do offsetowego druku arkuszowego i zwojowego – mówił Aleksander Bernaś. – Bliskość fabryki i serwisu przekonuje coraz więcej polskich drukarń do kompleksowego przechodzenia na naszą chemię. Są wśród nich m.in. tak uznane przedsiębiorstwa jak Pozkal, CGS czy Drukarnia Skleniarz. Niedawne rozpoczęcie lokalnej produkcji buforów do offsetu zwojowego pozwoliło nam rozpocząć współpracę także z kilkoma dużymi graczami z tego segmentu. Co więcej, pozyskujemy coraz więcej kontrahentów z tej części rynku także poza Polską. Tu warto wspomnieć o ekspansji w krajach bałtyckich, gdzie nasze udziały w produkcji realizowanej w maszynach heatsetowych rosną lawinowo”.

Aleksander Bernaś wspomniał też o odnoszonych przez ABC/Allied Pressroom Products Europe sukcesach w nieco bardziej egzotycznych częściach świata: „W ostatnim czasie nasz przedstawiciel zakończył bardzo udaną misję techniczną w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, przeprowadzając implementację chemii ABC/Allied w kilku tamtejszych drukarniach offsetowych. Natomiast w czasie, gdy odbywa się konferencja w Bukowinie, podobna misja trwa w RPA. Kraj ten stał się dla nas jednym ze strategicznych odbiorców – nasz udział w tamtejszym rynku środków do druku offsetowego przekracza bowiem 50%, a miesięczny eksport sięga 20 ton różnego rodzaju chemikaliów”.

W planach firmy na ten rok jest dalsze zwiększanie sprzedaży i ekspansja na kolejnych rynkach, zarówno europejskich jak i światowych. Jej współwłaściciel Konrad Lewandowski, który wziął udział w styczniowym wyjeździe do RPA, mówi: „Dynamiczny wzrost, jaki odnotowaliśmy w ostatnich dwóch latach, to efekt wytężonej pracy, związanej z promocją marki ABC/Allied i przekonywaniem kolejnych drukarń do naszych specjalistycznych środków chemicznych. Pracy dobrze wykonanej, bo lista referencyjna firm, które korzystają z chemii ABC/Allied – niekiedy w 100% - jest coraz dłuższa. Jak widać, nie próżnujemy także w nowym roku. Wyjazd do RPA zaowocował kolejnymi wdrożeniami w tamtejszych zakładach poligraficznych, co z pewnością przełoży się na wzrost sprzedaży. Z kolei obecność na takich imprezach jak konferencja w Bukowinie pozwala utrwalić nasz wizerunek w kraju. Na rok 2015 zaplanowaliśmy szereg działań, które – jak zakładamy – umożliwią dalszy, stabilny wzrost firmy. O wszystkich będziemy na bieżąco informować”.

Źródło: ABC/Allied Pressroom Products Europe

www.abcalliedchem.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764