logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

About ad - w nowy rok z nowymi siłami

  PR 27.03.2015, przeczytano 2604 razy

Rozpoczyna się siódmy rok działalności poznańskiej agencji reklamowej about ad. W nowy rok agencja weszła z nowymi siłami. Od lutego jej skład wzbogaciły trzy osoby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/about-ad---w-nowy-rok-z-nowymi-silami,24356,artykul.html

Zmiany dotyczą działów Kreacji i Client Service. Kreacja pozyskała nowy team – copywritera Wiesława Juskowiaka i art directora Wojciecha Franka. Wiesław przez większość swojego 10-letniego doświadczenia w branży reklamowej pracował jako Freelance Creative Designer. Współpracował z agencjami: Advertiva (Poznań), Mirwal Art (Wrocław), Axon InteractiveMedia (Warszawa) i Spot15 (Leszno). Tworzył projekty dla Kompani Piwowarskiej, Avio Polska, Janpola, Foha, PTK, Astromalu czy Cubato. Wojciech Franka, także z 10-letnim doświadczeniem w branży, zajmował się brandingiem, a także tworzył ilustracje dla czasopism – głównie z obszaru fantastyki. Wcześniej pracował z VFP Comunications, Audi, Bacardi, Sony, Heinekenem i Akzo Nobel. Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza na kierunku EASP.

Dział Client Service zasiliła Monika Michaluk, która objęła stanowisko Account Managera. Zanim Monika trafiła do about ad, pracowała dla agencji Morski Studio Graficzne stworzonej przez znanego poznańskiego ilustratora, Igora Morskiego. Klienci, z którymi Monika wcześniej współpracowała to między innymi: Stary Browar, Aquanet SA, Terlan, PGNiG, PSG, Grupa Rovese.

Nowy rok to także czas na awanse dla dotychczasowej załogi. Maciej Świtała od lutego objął stanowisko Client Service Directora a Marcelina Kaczanowicz-Murach – Senior Account Executive. Dział Kreacji zyskał nowego szefa – Sebastiana Sauera, jego zastępcą mianowany został Paweł Klapiński. Jeśli chodzi o dział Strategii, to Joanna Boruta od lutego piastuje funkcję Strategic Plannera.

Rozrasta się także oddział agencji about ad w Lublinie. Joanna Dera w dalszym ciągu zajmuje stanowisko Senior Account Executive. Do jej zespołu jako Account Executive dołączyła Karolina Mackiewicz, natomiast Aleksandra Zaorska zasiliła dział DTP (DTP Operator). W najbliższych miesiącach planowane jest powiększenie obecnej sekcji w Lublinie.

Źródło: about ad

www.aboutad.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764