logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABR Sesta pełnoletnim graczem na polskim rynku badawczym

  PR 02.12.2014, przeczytano 1585 razy

Agencja badawcza ABR SESTA w tym roku obchodzi 18-lecie istnienia swojej działalności. Dzięki profesjonalizmowi, nowoczesnemu podejściu do badań i wprowadzaniu ciągłych innowacji zyskała dużą rozpoznawalność na polskim rynku, oferując usługi na najwyższym poziomie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abr-sesta-pelnoletnim-graczem-na-polskim-rynku-badawczym,23391,artykul.html

ABR SESTA powstała w 1996 roku. Specjalizuje się w badaniach dotyczących handlu zarówno pod względem oferty sklepowej, jak i zachowań klientów. Wyniki badań Agencji pozwalają firmom handlowym i produkcyjnym na ulepszenie swoich usług, strategiczne planowanie, kontrolę oraz podnoszenie sprzedaży. ABR SESTA pomaga również w procesie monitorowania promocji oraz merchandisingu, wspierając jednocześnie działy sprzedaży, category management, trade marketingu oraz pricingu. Duża pomoc oferowana jest działom marketingu firm m.in. poprzez prowadzenie badań konsumenckich, znajomości marki czy skuteczności reklam.

ABR SESTA prowadzi badania w zakresie NPVO (Non Participant Video Observation), dzięki którym, za pomocą kamer, producenci, sieci handlowe i firmy usługowe zyskują wgląd w zachowania konsumenckie podczas wizyty w punkcie sprzedaży lub obsługi. Jednocześnie Agencja posiada najnowocześniejszy system zbierania danych ze sklepów dotyczących cen, promocji, udziałów półkowych i dystrybucji. Jej ogromnym atutem jest tworzenie systemów business intelligence i aplikacji badawczych. Dzięki uzyskaniu wparcia finansowego z Unii Europejskiej Spółka mogła rozwijać nowoczesne metody badawcze oraz wdrażać innowacje we własne technologie, wprowadzając m.in. usługi z wykorzystaniem palmtopów ze skanerami do badań w terenie.  Agencja przeprowadza tego rodzaju badania również  zagranicą.

W najbliższym czasie ABR SESTA wprowadzi nowe usługi. Za kilka tygodni wdroży system do crowdsourcingu, w którym młodzi ludzie, którzy posiadają odpowiednią aplikacją na smartfonach, będą mogli wykonywać proste zadania w zamian za wynagrodzenie. System jest już testowany i jako pierwszy będzie zawierał elementy gamifikacji do aktywizacji uczestników oraz motywujące do wykonywania zadań z dużą starannością. Drugi projekt, który również jest w fazie testów i rozpocznie się na przełomie roku, to panel badawczy on-line badaniarynku.pl. Będzie on wyróżniał się bardzo szczegółową ankietą profilującą, która umożliwi dokładny dobór prób badawczych i w konsekwencji wyższą jakość danych z badań on-line. 

ABR SESTA zatrudnia obecnie 40 etatowych pracowników – specjalistów z zakresu badań rynku, analizy danych, baz danych, marketingu, zarządzania oraz nauk społecznych. Współpracuje z 10 konsultantami zajmującymi się badaniami i technologią, a także z blisko 700 ankieterami z całej Polski. Agencja corocznie otrzymuje certyfikat PKJPA (Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów) w pięciu kategoriach badawczych (CAPI, PAPI, Mystery Shopping, Retail Audit oraz badania jakościowe). - W przyszłym roku planujemy wdrożyć nowe technologie m.in. crowdsourcing i wejść z nimi na rynek europejski. Liczymy zatem na pozyskanie nowych partnerów, którzy będą zainteresowani ich rozwojem i dystrybucją,  mówi Sebastian Starzyński, prezes zarządu ABR SESTA.

Z usług ABR SESTA korzystają m.in. Makro, Auchan, Biedronka (JM Polska), Castorama, OBI, Rossmann, JULA, Real, Eurocash, Empik, EuroRTVAGD, Colgate, Allianz, RWE, Danone, Coca Cola, NIVEA, MARS. Agencja należy do Organizacji Firm Badania i Rynku, ESOMAR oraz ECR Polska. Pracownicy ABR SESTA są członkami Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Agencja przeprowadza również coraz więcej badań na zlecenie podmiotów zagranicznych (głównie agencji badawczych z Niemiec i z Francji), jak również wykonuje badania poza Polską.

Źródło: ABR SESTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764