logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABR Sesta z nowym kierownikiem Działu Realizacji

  PR 29.06.2015, przeczytano 1517 razy

Dorota Romanowska od czerwca br. odpowiada za zarządzanie Działem Realizacji. Do jej zadań należy również obsługa panelu BadaniaRynku.pl, wsparcie sprzedaży w zakresie wytycznych dotyczących ceny, harmonogramu i możliwości realizacyjnych oraz koordynacja i realizacja projektów rozwojowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abr-sesta-z-nowym-kierownikiem-dzialu-realizacji,25273,artykul.html

Dorota Romanowska posiada 7-letnie doświadczenie w branży badań rynku. Poprzednio związana była z firmą IQS Online, z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych oraz Gemius S.A., w których pełniła funkcje kierownicze oraz eksperckie. Zajmowała się m.in. realizacją projektów badawczych, koordynowaniem projektów rozwojowych, konsultacją ofert i przygotowywaniem wycen dla klientów. Zarządzała także zespołem realizacji. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Psychologii o specjalizacji Psychologia ekonomiczna oraz studiów podyplomowych na kierunku Psychologia reklamy.

Instytut badawczy ABR SESTA zatrudnia obecnie 40 etatowych pracowników – specjalistów z zakresu badań rynku, analizy danych, baz danych, marketingu, zarządzania oraz nauk społecznych. Współpracuje z 10 konsultantami zajmującymi się badaniami i technologią, a także z blisko 700 ankieterami z całej Polski. Instytut corocznie otrzymuje certyfikat PKJPA (Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów) w pięciu kategoriach badawczych (CAPI, PAPI, Mystery Shopping, Retail Audit oraz badania jakościowe).

Z usług ABR SESTA korzystają m.in. Makro, Auchan, Biedronka (JM Polska), Castorama, OBI, Rossmann, JULA, Real, Eurocash, Empik, EuroRTVAGD, Colgate, Allianz, RWE, Danone, Coca Cola, NIVEA, MARS. Instytut należy do Organizacji Firm Badania i Rynku, ESOMAR oraz ECR Polska. Pracownicy ABR SESTA są członkami Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. ABR SESTA przeprowadza również coraz więcej badań na zlecenie podmiotów zagranicznych (głównie agencji badawczych z Niemiec i z Francji), jak również wykonuje badania poza Polską.

Instytut badawczy ABR SESTA znajduje się w czołówce firm badania rynku i opinii publicznej z kapitałem Polskim wg audytu OFBOR-u (tj. Organizacji Firm Badania Opinii Rynku).

Źródło: ABR SESTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764