Dorota Romanowska od czerwca br. odpowiada za zarządzanie Działem Realizacji. Do jej zadań należy również obsługa panelu BadaniaRynku.pl, wsparcie sprzedaży w zakresie wytycznych dotyczących ceny, harmonogramu i możliwości realizacyjnych oraz koordynacja i realizacja projektów rozwojowych.
Dorota Romanowska posiada 7-letnie doświadczenie w branży badań rynku. Poprzednio związana była z firmą IQS Online, z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych oraz Gemius S.A., w których pełniła funkcje kierownicze oraz eksperckie. Zajmowała się m.in. realizacją projektów badawczych, koordynowaniem projektów rozwojowych, konsultacją ofert i przygotowywaniem wycen dla klientów. Zarządzała także zespołem realizacji. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Psychologii o specjalizacji Psychologia ekonomiczna oraz studiów podyplomowych na kierunku Psychologia reklamy.
Instytut badawczy ABR SESTA zatrudnia obecnie 40 etatowych pracowników – specjalistów z zakresu badań rynku, analizy danych, baz danych, marketingu, zarządzania oraz nauk społecznych. Współpracuje z 10 konsultantami zajmującymi się badaniami i technologią, a także z blisko 700 ankieterami z całej Polski. Instytut corocznie otrzymuje certyfikat PKJPA (Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów) w pięciu kategoriach badawczych (CAPI, PAPI, Mystery Shopping, Retail Audit oraz badania jakościowe).
Z usług ABR SESTA korzystają m.in. Makro, Auchan, Biedronka (JM Polska), Castorama, OBI, Rossmann, JULA, Real, Eurocash, Empik, EuroRTVAGD, Colgate, Allianz, RWE, Danone, Coca Cola, NIVEA, MARS. Instytut należy do Organizacji Firm Badania i Rynku, ESOMAR oraz ECR Polska. Pracownicy ABR SESTA są członkami Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. ABR SESTA przeprowadza również coraz więcej badań na zlecenie podmiotów zagranicznych (głównie agencji badawczych z Niemiec i z Francji), jak również wykonuje badania poza Polską.
Instytut badawczy ABR SESTA znajduje się w czołówce firm badania rynku i opinii publicznej z kapitałem Polskim wg audytu OFBOR-u (tj. Organizacji Firm Badania Opinii Rynku).
Źródło: ABR SESTA