logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adkontekst i Salesmanago ze wspólną ofertą dla e-commerce

  PR 15.12.2014, przeczytano 1164 razy

Netsprint, właściciel sieci reklamy Adkontekst oraz Benhauer, firma oferująca system marketing automation SALESmanago nawiązały współpracę i stworzyły wspólną ofertę dla klientów z branży e-commerce. Klienci SALESmanago zyskają możliwość wykorzystywania tego silnika do rekomendacji reklam emitowanych w sieci Adkontekst.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adkontekst-i-salesmanago-ze-wspolna-oferta-dla-e-commerce,23498,artykul.html

Retargeting i marketing automation to jedne z najsilniejszych obecnie trendów w digital marketingu. W raporcie Rynek Reklamy Kontekstowej w Polsce, opracowanym przez sieć Adkontekst, ponad 25% ankietowanych marketerów wskazało marketing automation jako jeden z priorytetów marketingowych, a ponad połowa badanych - targetowanie i personalizację przekazu reklamowego. Wspólna oferta Adkontekst i SALESmanago ułatwi prowadzenie zintegrowanych działań digital marketingowych stymulujących sprzedaż w sklepie internetowym i innych platformach eCommerce.

Na mocy umowy firmy włączają do oferty swoje produkty - reklamy spersonalizowane Adkontekst eCommerce oraz system marketing automation SALESmanago. Sieć Adkontekst udostępnia klientom korzystającym z rozwiązania SALESmanago swoją powierzchnię emisyjną skupiającą m.in. czołowe polskie portale i tworzy dla nich kampanie reklamowe w oparciu o retargeting spersonalizowany.

System marketing automation identyfikuje osoby pojawiające się na serwisie www klienta, monitoruje ich zachowanie (odwiedzone podstrony, czas, źródła wejść, słowa kluczowe na które nastąpiło wejście) i na tej podstawie automatycznie segmentuje klientów, tworzy alerty i powiadomienia oraz programy lead nurturing. Może również poinformować marketera o klientach, którzy dodali produkty do koszyka, ale nie dokończyli transakcji. Po nawiązaniu współpracy z Adkontekst, sklep internetowy będzie miał możliwość dotarcia do tych klientów za pomocą reklam Adkontekst eCommerce w oparciu o silnik rekomendacji SALESmanago.  

Adkontekst eCommerce to spersonalizowana forma reklamy, rozliczana w modelu CPC, czyli dopiero po kliknięciu użytkownika w reklamę.  Dynamiczne kreacje reklamowe są tworzone i wyświetlane w czasie rzeczywistym użytkownikom, którzy odwiedzali już wcześniej sklep internetowy (retargeting), ale np. nie dokonali zakupu. Emisja odbywa się na powierzchni sieci Adkontekst, zrzeszającej czołowe polskie portale, dzięki czemu reklamodawca może dotrzeć do 92% polskich internautów. Personalizacja reklam przekłada się na większe zaangażowanie internautów w przekaz reklamowy oraz skutecznie stymuluje wzrost sprzedaży w sklepie internetowym.

Systemy obydwu firm zostaną zintegrowane i sklepy internetowe korzystające z marketing automation będą mogły w prosty sposób uruchomić kampanię retargetingu spersonalizowanego Adkontekst eCommerce bez konieczności wklejania dodatkowych skryptów.

Adkontekst będzie odpowiedzialny za przygotowanie strategii emisyjnej, kampanii reklamowej oraz optymalizację pod kątem efektywności już w trakcie trwania kampanii. Reklamy będą serwowane w oparciu o trzy modele strategii: po wizycie, porzucony koszyk, kampania przypominająca.

W ramach współpracy konsultanci Netsprint będą również oferować wdrożenie platformy SALESmanago dotychczasowym klientom Netsprint.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764