logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adobe finalizuje zakup serwisu Fotolia

  PR 29.01.2015, przeczytano 528 razy

Firma Adobe (Nasdaq:ADBE) zakończyła proces zakupu będącego w prywatnych rękach serwisu Fotolia, wiodącej platformy sprzedaży treści stockowych. Adobe ogłosiło zamiar nabycia serwisu Fotolia w grudniu 2014 roku, a przejęcie umacnia wiodącą rolę Creative Cloud jako aktywnego i pełnego życia rynku dla kreatywnych, gdzie można kupować oraz sprzedawać zasoby i usługi, jak również zaprezentować swój talent odbiorcom z całego świata. Teraz rozpoczną się prace nad integracją zasobów Fotolia z Adobe Creative Cloud. To zapewni obecnym i przyszłym członkom Creative Cloud możliwość dostępu i zakupu z bazy ponad 35 milionów zdjęć i klipów wideo, znacznie upraszczając i przyspieszając proces projektowania. Adobe planuje także kontynuować działalność serwisu Fotolia jako samodzielnej usługi, dostępnej dla każdego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adobe-finalizuje-zakup-serwisu-fotolia,23779,artykul.html

Bank zdjęć Fotolia, założony w 2004 roku, posiadający biura w Nowym Jorku, Paryżu i Berlinie, obecnie działa w 23 krajach i posiada strony internetowe w 14 językach.

"Obecnie intensywnie pracujemy nad tym, aby radykalnie uprościć zakup i sprzedaż treści stockowych", powiedział David Wadhwani, senior vice president działu Digital Media w Adobe. "Fotolia pomaga Creative Cloud stać się rynkiem dla kreatywnych, gdzie można kupować i sprzedawać zasoby wysokiej jakości, wyszukiwać utalentowane osoby i promować ich pracę przed wpływową globalną społecznością."

Adobe Creative Cloud, z ponad 3,4 mln użytkowników, jest wiodącym światowym narzędziem desktopowym, z szeregiem komplementarnych aplikacji mobilnych, treściami szkoleniowymi, zasobami twórczymi i usługami oraz dostępem do dynamicznej społeczności. Creative Cloud zmienia proces czerpania inspiracji przez kreatywnych i dostarczania ich najlepszych prac, a dzięki aktualizacjom produktów i nowym możliwościom wartość Creative Cloud cały czas rośnie. 

Źródło: Adobe

www.adobe.com

Dodatkowe informacje:

Oświadczenie
Niniejsza informacja prasowa zawiera wypowiedzi prognozujące, w rozumieniu ustawy Private Securities Litigation Reform Act z 1995 roku, które podlegają ryzyku, niewiadomym i innym czynnikom, w tym ryzyku i niewiadomym związanym ze zdolnością firmy Adobe, aby skutecznie zintegrować zasoby serwisu Fotolia z Creative Cloud. Wszystkie informacje, poza faktami historycznymi, są wypowiedziami, które mogłyby być uznane za stwierdzenia dotyczące przyszłości, w tym stwierdzenia dotyczące: łatwości użycia jakichkolwiek treści stockowych Adobe, funkcjonalności systemu commerce dla usługi, planów integracji serwisu z Creative Cloud i innych przewidywanych korzyści z transakcji dla Adobe; wszelkich oświadczeń związanych z oczekiwaniami i przekonaniami; oraz wszelkich oświadczeń dotyczących założeń leżących u podstaw któregokolwiek z powyższych. Te czynniki ryzyka, niepewności i inne czynniki, oraz ogólne ryzyko związane z działalnością biznesową firmy Adobe, mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą się znacznie różnić od tych, o których mowa w stwierdzeniach dotyczących przyszłości. Przestrzega się czytelnika przed opieraniem się na tych prognozach. Wszystkie wypowiedzi prognozujące oparte są na informacjach dostępnych obecnie w Adobe i kwalifikują się w całości do tego ostrzeżenia. Do dyskusji na temat tych i innych czynników ryzyka i niepewności, osoby powinny odnosić się do dokumentów SEC firmy Adobe. Adobe nie przyjmuje na siebie obowiązku uaktualniania takich wypowiedzi prognozujących lub innych oświadczeń zawartych w niniejszej informacji prasowej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764