logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agenci w reklamie Proama

  PR 01.09.2014, przeczytano 1353 razy
ilustracjastrzałka

Proama rozpoczyna kampanię reklamową, w której promuje profesjonalizm i rolę doradczą agenta w procesie doboru polisy przez klienta. Przypomina w nim również, że doświadczeni, bezszkodowi kierowcy otrzymują w Proama 70% zniżki bonus-malus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agenci-w-reklamie-proama,22498,artykul.html

Proama specjalizuje się w ubezpieczeniach majątkowych, oferując klientom pełen wachlarz produktów związanych z ubezpieczeniem samochodu, mieszkania, firmy, pakiet produktów od nieszczęśliwych wypadków, ochronę prawną, czy ubezpieczenia od utraty pracy. Ubezpieczyciel działa w modelu multikanałowym, przy czym agenci generują ok. 80% jego sprzedaży. Produkty Proama dostępne są przez sieć ponad 1600 multiagencji, w których pracuje 14 tys. osób wykonujących czynności agencyjne.

- Dlatego w najnowszym spocie główną postacią jest agent. W ten sposób pokazujemy profesjonalizm agentów oraz ich rolę edukacyjną i doradczą. Agenci wyjaśniają klientom zakres ochrony, tłumaczą od czego zależy cena polisy oraz pomagają dobrać odpowiednie dla nich ubezpieczenie. To bardzo ważne dla wielu osób, poszukujących dopasowanej ochrony – wyjaśnia Mira Dobek, Dyrektor Marketingu w Proama.

Nowa kampania Proama jest jednocześnie kontynuacją poprzednich odsłon reklamowych. Niezmiennie pozycjonuje Proama jako markę, której produkty ubezpieczeniowe tworzone są przez zespół profesjonalistów, przygotowujących rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta. Przypomina również, że 70% bonus-malus, to nie jest zniżka dla wszystkich, ale mogą ją otrzymać tylko Ci rzeczywiście bezszkodowi.

Nowe spoty będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kreacja została przygotowana przez Agencję Change Integrated, produkcją spotu zajął się Dom Produkcyjny Bomaye, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.

Źródło: Proama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764