logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Mediaverse poprowadzi kampanię online nowego smartfona myphone LUNA

  PR 20.09.2014, przeczytano 1410 razy

We wrześniu pojawił się na rynku smartfon myPhone LUNA, najnowszy produkt polskiego producenta smartfonów i telefonów komórkowych. Konkurs na obsługę mediową marki w Internecie wygrała agencja marketingu online Mediaverse z Wrocławia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-mediaverse-poprowadzi-kampanie-online-nowego-smartfona-myphone-luna,22667,artykul.html

Kampania, wprowadzająca na rynek nowy smartfon myPhone LUNA, wystartowała 8 września i potrwa do końca października. Za obsługę mediową w Internecie odpowiadać będzie Mediaverse, agencja specjalizująca się w najnowszych trendach reklamy internetowej (RTB, Mobile, Video, Google, Retargeting) oraz analityce webowej. W ramach launchu nowego produktu agencja będzie odpowiadać planowanie, zakup mediów. Ponadto działania obejmą również realizację i optymalizację kampanii reklamowej online, w tym m.in. rozwój programu partnerskiego, aktywności online rozliczanych w modelu CPS, kampanię Adwords zarówno  w wyszukiwarkach, jak i w sieci reklamowej Google oraz kampanię display, w której dodatkowo zostanie wykorzystany model zakupu powierzchni Real Time Bidding.  Na potrzeby kampanii stworzono profil behawioralny (audience targeting), który wykorzysta  dane o intencjach zakupowych Użytkowników, w tym dane pochodzące zarówno z porównywarek cenowych, jak i partnerów biznesowych producenta. W przyszłości planowana jest również zintensyfikowana kampania video online. 

Synergia działań w ramach kampanii reklamowej dla myPhone LUNA ma na celu skuteczne wprowadzenie produktu na rynek, zwiększenie jego rozpoznawalności, a także realizacje celów sprzedażowych producenta.

Nowoczesny smartfon LUNA o unikalnym i smukłym designie, z ekranem o przekątnej 5.5” IPS i rozdzielczości HD 1280x720px, pojawił się w przedsprzedaży, na początku września. Będzie dostępny w sklepie producenta w promocyjnej cenie, wraz z dodatkowymi bonusami takimi jak: starter Mobile Vikings z kwotą 19 zł do wykorzystania i pakietem 2GB Internetu, power bank oraz składany pokrowiec. Przedsprzedaż potrwa do 23. września, później produkt trafi do szerokiej dystrybucji.

Źródło: Mediaverse

www.mediaverse.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764