logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja OX Media poszukuje przyszłych gwiazd Internetu

  PR 19.07.2014, przeczytano 1014 razy

Pieniądze znajdują w fontannie, a na pytanie o przekroczenie deadline’u odpowiadają klientom „nie wiem” – czy tak wygląda staż w agencji interaktywnej? Kreatywny filmik rekrutacyjny agencji OX Media zdobywa Internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-ox-media-poszukuje-przyszlych-gwiazd-internetu,22212,artykul.html

Agencja social media&interactive - OX Media poszukuje stażystów, którzy w przyszłości zawojują Internet. „Potrafimy odkrywać młode talenty, nawet jeśli na początku nie wiedzą wszystkiego” – to słowa rozpoczynające 2-minutowy przegląd rozmów o staż w agencji OX Media. Z przymrużeniem oka i na wesoło, ponieważ kandydatami są najmłodsi, którzy mierzą się z takimi pytaniami jak, „czym jest Internet?”, lub „do czego służy Facebook?”. Odpowiedzi zaskakują, bawią i angażują, aż do ostatniej sekundy nagrania.

- Terabajty kreatywności, mega flow i najwyższy stopień zaangażowania – takich cech wymagamy zarówno od potencjalnych stażystów, jak i od siebie. W OX Media nie znosimy nudy, tryskamy pomysłami, wyróżniamy i przyciągamy. Taka jest nasza agencja, tak wygląda nasza praca i stąd pomysły na nietypowe rekrutacje – mówi Dariusz Szpak, CEO Agencji OX Media.

Filmik miał wywołać uśmiech, zaangażować internetową społeczność i przyciągnąć młode gwiazdy Internetu. Liczba wyświetleń, komentarzy i udostępnień na Facebooku, pozwala sądzić, że te cele agencja OX Media osiągnęła bez trudu.

To nie pierwsza kreatywna kampania rekrutacyjna agencji interaktywnej OX Media. Quiz w kosmosie w towarzystwie słonia i surykatki, dostępny na socialmediadirector.pl, to kampania, która w zeszłym roku pomogła wyłonić kandydata na stanowisko Social Media Directora agencji. Na kilka dni socialmediadirector.pl zdominował media społecznościowe, a pionierska kampania wyznaczyła nowy kierunek w prowadzeniu kreatywnych rekrutacji.

Link do kampanii rekrutacyjnej: http://youtu.be/ozY7V1N70ow

Źródło: OX Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764