logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Practum Consulting z nagrodą Gold SABRE

  PR 20.05.2015, przeczytano 831 razy

Practum Consulting, agencja public relations, zdobyła statuetkę Gold SABRE w międzynarodowym konkursie dla branży PR - SABRE Awards EMEA 2015. Nagroda została przyznana w kategorii geograficznej „The Baltic” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”, które realizowane były wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. Równolegle Practum znalazło się z tą kampanią w gronie finalistów konkursu IPRA Golden World Awards 2015 w kategorii „Kampania NGO - agencja”. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-practum-consulting-z-nagroda-gold-sabre-,24916,artykul.html

- Bardzo cieszymy się, że prowadzona przez nas kampania PR zyskała uznanie na arenie międzynarodowej. To tym większa przyjemność, że był to projekt non-profit, a wszelkie podejmowane w ramach niego działania realizowane były bez budżetów marketingowych. Wspólnie z Fundacją Piłka jest Piękna i Federacją Stowarzyszeń „Amazonki” chcieliśmy w trakcie meczów futbolu promować prozdrowotne zachowania w zakresie raka piersi i rozdając różowe kartki zachęcać panie do badań profilaktycznych. Co istotne do tej walki o zdrowie kobiet udało nam się razem zaangażować ponad 80 tys. osób, w tym również wielu panów – mówi Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca Practum Consulting.

SABRE Awards to międzynarodowy konkurs dla branży PR organizowany przez The Holmes Report. Przyznawane są w nim nagrody za kampanie public relations realizowane w różnych częściach świata. Z regionu EMEA, obejmującego Europę, Bliski Wschód i Afrykę, w tegorocznej edycji konkursu nadesłanych zostało ponad 2 tys. zgłoszeń. Projekty oceniło międzynarodowe jury złożone z ekspertów branżowych.

Organizatorem prestiżowego konkursu IPRA Golden World Awards jest z kolei Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA). Laureatów wybiera zespół specjalistów-praktyków branży PR. Nagrody za najlepsze kampanie PR w konkursie przyznawane są od 1991 roku. 

Źródło: Practum Consulting

www.practum.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764