Practum Consulting, agencja public relations, zdobyła statuetkę Gold SABRE w międzynarodowym konkursie dla branży PR - SABRE Awards EMEA 2015. Nagroda została przyznana w kategorii geograficznej „The Baltic” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”, które realizowane były wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. Równolegle Practum znalazło się z tą kampanią w gronie finalistów konkursu IPRA Golden World Awards 2015 w kategorii „Kampania NGO - agencja”.
- Bardzo cieszymy się, że prowadzona przez nas kampania PR zyskała uznanie na arenie międzynarodowej. To tym większa przyjemność, że był to projekt non-profit, a wszelkie podejmowane w ramach niego działania realizowane były bez budżetów marketingowych. Wspólnie z Fundacją Piłka jest Piękna i Federacją Stowarzyszeń „Amazonki” chcieliśmy w trakcie meczów futbolu promować prozdrowotne zachowania w zakresie raka piersi i rozdając różowe kartki zachęcać panie do badań profilaktycznych. Co istotne do tej walki o zdrowie kobiet udało nam się razem zaangażować ponad 80 tys. osób, w tym również wielu panów – mówi Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca Practum Consulting.
SABRE Awards to międzynarodowy konkurs dla branży PR organizowany przez The Holmes Report. Przyznawane są w nim nagrody za kampanie public relations realizowane w różnych częściach świata. Z regionu EMEA, obejmującego Europę, Bliski Wschód i Afrykę, w tegorocznej edycji konkursu nadesłanych zostało ponad 2 tys. zgłoszeń. Projekty oceniło międzynarodowe jury złożone z ekspertów branżowych.
Organizatorem prestiżowego konkursu IPRA Golden World Awards jest z kolei Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA). Laureatów wybiera zespół specjalistów-praktyków branży PR. Nagrody za najlepsze kampanie PR w konkursie przyznawane są od 1991 roku.
Źródło: Practum Consulting