logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Practum Consulting zdobyła Stevi Award

  PR 13.08.2014, przeczytano 1418 razy

Practum Consulting, agencja public relations, zdobyła brązową statuetkę Stevie w międzynarodowym konkursie - International Business Awards. Nagrodę otrzymała w kategorii „Komunikacja lub kampania PR roku – komunikacja kryzysowa” za projekt „Sfinks Polska kontra Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-practum-consulting-zdobyla-stevi-award,22380,artykul.html


- Bardzo się cieszymy, że międzynarodowe grono specjalistów w prestiżowym konkursie doceniło działania, jakie prowadziliśmy na rzecz Sfinksa i to w obszarze PR uznawanym za najtrudniejszy. Projekt, który zgłosiliśmy, dotyczył komunikacji w sytuacji kryzysowej, jaka zaistniała w związku z prowadzeniem postępowania antymonopolowego przez UOKiK przeciwko Sfinks Polska. Skuteczne przedstawienie stanowiska spółki w odpowiedzi na działania Urzędu sprawiło, że Sfinks nie tylko wygrał starcie medialne z UOKiK, ale także zyskał przychylność opinii publicznej w tej sprawie
- mówi Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca Practum Consulting.

Stevie Awards to jedne z najważniejszych nagród biznesowych na świecie. Powstały w 2002 roku, by honorować i zwracać uwagę społeczeństwa na pozytywne osiągnięcia organizacji i profesjonalistów z całego świata. W krótkim czasie Stevie stały się najbardziej pożądaną nagrodą na świecie. W tegorocznej edycji International Business Awards wzięto pod uwagę ponad 3500 zgłoszeń z ponad 60 krajów i regionów.

Źródło: Practum Consulting

www.practum.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764