logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Q&A Communications wybrana w przetargu Grupy Energa

  PR 30.10.2014, przeczytano 852 razy

Agencja Q&A Communications została wybrana przez Grupę Energę do obsługi PR. W ramach współpracy Q&A Communications będzie prowadzić działania i doradzać jednej z największych, polskich spółek energetycznych w zakresie komunikacji korporacyjnej i wspierania realizacji specjalnych projektów, jak Planeta Energii, Energa Athletic Cup, Basket Cup i Energa Sailing. Energę obsługiwać będą agencyjne odziały Q&A Communications zarówno w Gdańsku jak i w Poznaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-qanda-communications-wybrana-w-przetargu-grupy-energa,23082,artykul.html

Agencja Q&A Communications od kilkunastu lat realizuje działania z zakresu m.in. PR kryzysowego, produktowego i korporacyjnego, doradztwa strategicznego, media relations i CSR. Agencja posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla branży energetycznej – głównie w działaniach wspierających inwestycje w farmy wiatrowe i inwestycje związane z eksploatacją i wydobyciem gazu. 

„Cieszymy się, że możemy swoją pulę doświadczeń powiększać dzięki współpracy z tak dynamicznie rozwijającym się przedstawicielem polskiego sektora energetycznego. Pełny zakres usług, jaki dostarczamy Grupie Energa jest kumulacją wszystkich działań, które do tej pory prowadziliśmy, dlatego przystępujemy do pracy z ogromnym entuzjazmem” - mówi Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Communications.

Źródło: Q&A Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764