Już w piątek 13. marca o godzinie 9.00 w Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera rozpocznie się 5. edycja SmartPM. 2-dniowa konferencja na temat nowoczesnych metod zarządzania to prowadzone przez specjalistów i praktyków z różnych branż prelekcje, praktyczne warsztaty i dyskusje. Tegorocznym partnerem merytorycznym w zakresie marketingu i promocji będzie agencja reklamowa Veneo.
Kolejna, 5. już edycja SmartPM odbędzie się w formie ośmiu bloków tematycznych -każdy dzień to cztery równoległe prelekcje połączone z praktycznymi warsztatami i dyskusjami. Na tegorocznej konferencji zostaną poruszone zagadnienia związane m. in. z zarządzaniem projektami w warunkach sektora nowych technologii i start-upów, branży kreatywnej, organizacji eventowych czy social mediów.
Tegoroczną konferencję urozmaici blok dotyczący gier i grywalizacji, który wyjaśni jak uruchomić duszę gracza w członkach zespołu projektowego. Prelekcje poprowadzą praktycy zarządzania projektami wywodzący się zarówno z kadry uczelni WSE, jak i ze struktur jej partnerów merytorycznych. Interesującym punktem konferencji będzie blok poświęcony tworzeniu projektów marketingowych i ich promocji – za prelekcję i warsztaty odpowiada agencja interaktywna Veneo, którą reprezentować będą Joanna Jastrzębska oraz Natalia Nowak. Wśród prelegentów znajdą się także: Katarzyna Leszczyńska z agencji Handmade, Agnieszka Maciszek z Project Management Institute, Bartłomień Juszczyk z Grupy Adweb, Michał Jeska z Fundacji Highlight/Inaczej, Beata Mosór-Szyszka z Lunar Logic, Łukasz Cieśla i Filip Dębowski z Hub:Raum Kraków oraz Michał Stachyra i Krzysztof Zięba z Kuźni Gier.
Źródło: Veneo