logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Veneo partnerem konferencji Smartpm

  PR 05.03.2015, przeczytano 822 razy

Już w piątek 13. marca o godzinie 9.00 w Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera  rozpocznie się 5. edycja SmartPM. 2-dniowa konferencja na temat nowoczesnych metod zarządzania to prowadzone przez specjalistów i praktyków z różnych branż prelekcje, praktyczne warsztaty i dyskusje. Tegorocznym partnerem merytorycznym w zakresie marketingu i promocji będzie agencja reklamowa Veneo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-veneo-partnerem-konferencji-smartpm,24137,artykul.html

Kolejna, 5. już edycja SmartPM odbędzie się w formie ośmiu bloków tematycznych -każdy dzień to cztery równoległe prelekcje połączone z praktycznymi warsztatami i dyskusjami. Na tegorocznej konferencji zostaną poruszone zagadnienia związane m. in. z zarządzaniem projektami w warunkach sektora nowych technologii i start-upów, branży kreatywnej, organizacji eventowych czy social mediów. 

Tegoroczną konferencję urozmaici blok dotyczący gier i grywalizacji, który wyjaśni jak uruchomić duszę gracza w członkach zespołu projektowego. Prelekcje poprowadzą praktycy zarządzania projektami wywodzący się zarówno z kadry uczelni WSE, jak i ze struktur jej partnerów merytorycznych. Interesującym punktem konferencji będzie blok poświęcony tworzeniu projektów marketingowych i ich promocji – za prelekcję i warsztaty odpowiada agencja interaktywna Veneo, którą reprezentować będą Joanna Jastrzębska oraz Natalia Nowak. Wśród prelegentów znajdą się także: Katarzyna Leszczyńska z agencji Handmade, Agnieszka Maciszek z Project Management Institute, Bartłomień Juszczyk z Grupy Adweb, Michał Jeska z Fundacji Highlight/Inaczej, Beata Mosór-Szyszka z Lunar Logic, Łukasz Cieśla i Filip Dębowski z Hub:Raum Kraków oraz Michał Stachyra i Krzysztof Zięba z Kuźni Gier. 

Źródło: Veneo

www.veneo.pl

Dodatkowe informacje:

SmartPM to ogólnopolskie przedsięwzięcie organizowane przez organizacje studenckie skupione wokół Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera. Wszystkie bloki tegorocznej konferencji odbędą się na terenie Szkoły, tj. przy ulicy Westerplatte 11 w Krakowie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764