Folia soft touch to właściwie świeżynka na rynku druku w Polsce. W ofercie posiada ją zaledwie kilka drukarni. Warto poznać możliwości, jakie daje. Targi RemaDays Warsaw 2015 będą świetną okazją, by przekonać się o jej unikalnych zastosowaniach.
Ci, którzy podążają za ciekawostkami w świecie druku, zapewne znają ją bardzo dobrze. Matowa, miła w dotyku folia służąca do uszlachetniania druku zdołała podbić zarówno świat reklamy, jak i liczne nisze wydawnicze. Soft touch stosuje się m.in. po to, aby zwiększyć atrakcyjność w sektorze typu druk wizytówek, druk zaproszeń czy produkcja opakowań. Chętnie korzystają z niej również wydawnictwa kierujące swoją ofertę do najmłodszych. Sposobów na kreatywne użycie tej innowacji jest nieskończenie wiele.
Folia soft touch wyróżnia się przede wszystkim fakturą. Miękka i matowa, przypominająca aksamit, pozwala się wyróżnić wśród konkurencji. Jeśli użyjemy folii transparentnej, doskonale podbije ona kolorystykę druku. Jest też bardzo często łączona z wybiórczym lakierem UV: zestawienie matowego laminatu o przyjemnej teksturze ze śliskim, błyszczącym lakierem daje świetny efekt.
Podczas targów Remadays 2015 warto odwiedzić jedno ze stoisk, które będą prezentować druk pokryty folią soft touch, np. to należące do drukarni ViperPrint (hala 3, stoisko K11). Będzie można osobiście sprawdzić właściwości tego typu uszlachetnienia, zainspirować się przykładami jego użycia i skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Aby uniknąć stania w kolejkach po wejściówkę, najlepiej skontaktować się z którąś z firm prezentujących swoją ofertę na targach i zawczasu bezpłatnie zamówić bilet wstępu przez internet.
Źródło: ViperPrint