logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aksamitny dotyk. Folia soft touch na Remadays 2015

  PR 30.01.2015, przeczytano 11450 razy
ilustracjastrzałka

Folia soft touch to właściwie świeżynka na rynku druku w Polsce. W ofercie posiada ją zaledwie kilka drukarni. Warto poznać możliwości, jakie daje. Targi RemaDays Warsaw 2015 będą świetną okazją, by przekonać się o jej unikalnych zastosowaniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aksamitny-dotyk.-folia-soft-touch-na-remadays-2015,23803,artykul.html

Ci, którzy podążają za ciekawostkami w świecie druku, zapewne znają ją bardzo dobrze. Matowa, miła w dotyku folia służąca do uszlachetniania druku zdołała podbić zarówno świat reklamy, jak i liczne nisze wydawnicze. Soft touch stosuje się m.in. po to, aby zwiększyć atrakcyjność w sektorze typu druk wizytówek, druk zaproszeń czy produkcja opakowań. Chętnie korzystają z niej również wydawnictwa kierujące swoją ofertę do najmłodszych. Sposobów na kreatywne użycie tej innowacji jest nieskończenie wiele.

Folia soft touch wyróżnia się przede wszystkim fakturą. Miękka i matowa, przypominająca aksamit, pozwala się wyróżnić wśród konkurencji. Jeśli użyjemy folii transparentnej, doskonale podbije ona kolorystykę druku. Jest też bardzo często łączona z wybiórczym lakierem UV: zestawienie matowego laminatu o przyjemnej teksturze ze śliskim, błyszczącym lakierem daje świetny efekt.

Podczas targów Remadays 2015 warto odwiedzić jedno ze stoisk, które będą prezentować druk pokryty folią soft touch, np. to należące do drukarni ViperPrint (hala 3, stoisko K11). Będzie można osobiście sprawdzić właściwości tego typu uszlachetnienia, zainspirować się przykładami jego użycia i skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Aby uniknąć stania w kolejkach po wejściówkę, najlepiej skontaktować się z którąś z firm prezentujących swoją ofertę na targach i zawczasu bezpłatnie zamówić bilet wstępu przez internet.

Źródło: ViperPrint

www.viperprint.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: viperprint

(ViperPrint Sp. z o.o.)

viperprint o sobie:

Internetowa drukarnia offsetowa i cyfrowa dla agencji reklamowych i firm związanych z poligrafią.
Szybka realizacja zleceń, wysoka jakość, niskie ceny.
Wygodne składanie zamówień przez sklep internetowy ViperPartner.
Atrakcyjny system promocyjny.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

błagam jaka nowość ... od ponad 3 lat stosujemy ...

avatar użytkownika
,

W sumie tak jak powiedziane w artykule kto używa ten zna. Ale fakt, że u nas dopiero od września są zamówienia w większej ilości. Trzeba przyznać rację co do wyczucia rynku.  

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764