logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artemis 2000: ekonomiczna zgrzewarka

  PR 23.09.2014, przeczytano 1190 razy
ilustracjastrzałka

Artemis 2000 to ekonomiczna zgrzewarka do banerów wyposażona w światowej klasy element grzejny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artemis-2000%3A-ekonomiczna-zgrzewarka,22685,artykul.html

Zgrzewarka to podstawowe narzędzie pracy w wielu drukarniach wielkoformatowych, agencjach reklamowych, zakładach plandekarskich. Umożliwia ono, jak nazwa wskazuje, zgrzanie, czyli trwałe połączenie dwóch elementów materiału (np. banera) celem połączenia z brytów (fragmentów) finalnego wielkoformatowego formatu. Oprócz łączenia, zgrzewarka umożliwia także tworzenie tuneli, zaprasowań, podkładów pod oczka, itd.

Istotnym elementem determinującym wybór zgrzewarki jest element grzejny. W urządzeniu Artemis 2000 pochodzi on od światowego producenta.

Artemis 2000 pracuje w szerokim zakresie temperatur od 20 do 600 stopni. Użytkownik ma możliwość płynnej regulacji temperatury za pomocą potencjometru. Szerokość zgrzewu jaki możemy uzyskać, wynosi od 20 do 50 mm.

Kolejnym ważnym czynnikiem jest prędkość zgrzewania. W przypadku Artemis 2000 możemy uzyskać produktywność do 1 do 12 metrów bieżących na minutę. Jest to jeden z lepszych rezultatów na rynku.

Urządzenie jest lekkie, uniwersalne i łatwe w obsłudze, dodatkowo wyposażone jest w rączkę ułatwiające prowadzenia urządzenia.

Moc zgrzewarki wynosi 2000 W.

Źródło: Atrium

www.artemisprinters.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764