logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artemis 2000: ekonomiczna zgrzewarka

  PR 23.09.2014, przeczytano 1193 razy
ilustracjastrzałka

Artemis 2000 to ekonomiczna zgrzewarka do banerów wyposażona w światowej klasy element grzejny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artemis-2000%3A-ekonomiczna-zgrzewarka,22685,artykul.html

Zgrzewarka to podstawowe narzędzie pracy w wielu drukarniach wielkoformatowych, agencjach reklamowych, zakładach plandekarskich. Umożliwia ono, jak nazwa wskazuje, zgrzanie, czyli trwałe połączenie dwóch elementów materiału (np. banera) celem połączenia z brytów (fragmentów) finalnego wielkoformatowego formatu. Oprócz łączenia, zgrzewarka umożliwia także tworzenie tuneli, zaprasowań, podkładów pod oczka, itd.

Istotnym elementem determinującym wybór zgrzewarki jest element grzejny. W urządzeniu Artemis 2000 pochodzi on od światowego producenta.

Artemis 2000 pracuje w szerokim zakresie temperatur od 20 do 600 stopni. Użytkownik ma możliwość płynnej regulacji temperatury za pomocą potencjometru. Szerokość zgrzewu jaki możemy uzyskać, wynosi od 20 do 50 mm.

Kolejnym ważnym czynnikiem jest prędkość zgrzewania. W przypadku Artemis 2000 możemy uzyskać produktywność do 1 do 12 metrów bieżących na minutę. Jest to jeden z lepszych rezultatów na rynku.

Urządzenie jest lekkie, uniwersalne i łatwe w obsłudze, dodatkowo wyposażone jest w rączkę ułatwiające prowadzenia urządzenia.

Moc zgrzewarki wynosi 2000 W.

Źródło: Atrium

www.artemisprinters.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764