logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Gifts Exclusive we wrześniu w Warszawie

   14.05.2010, przeczytano 3415 razy

Targi gadżetów reklamowych Gifts Exclusive odbędą się w Warszawie 14 i 15 września. Obecne na imprezie firmy z branży artykułów promocyjnych zaprezentować mają głównie ofertę świąteczną. Ekskluzywność targów ma wynikać z ograniczonej ilości wystawców, którzy stawiać będą na jakość prezentowanych produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-gifts-exclusive-we-wrzesniu-w-warszawie,10677,artykul.html

Swój udział w targach potwierdziło nieco ponad trzydziestu wystawców, w tym m.in. Axpol Trading, Easy Gifts, Inspirion Polska, Ivory, Macma Polska Maxim, Orientgift Polska, Sheaffer czy Topico Polska, które liczą na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych. Pomóc w tym mają formuła i lokalizacja imprezy w centrum Warszawy - klub Space o powierzchni 1.800m².

Targi gifts exclusive poprzedzi kampania promocyjna w mediach i portalach branżowych, takich jak: Brief, Press, OOH magazine, Marketingprzykawie.pl, oohmagazine.pl czy promomagazine.pl, kampania outdoorowa z wykorzystaniem warszawskich billboardów oraz działania reklamowe w dedykowanych serwisach Wirtualnej Polski. Organizator zapowiada też wysyłkę dziesiątek tysięcy zaproszeń do właścicieli i pracowników agencji reklamowych z całej Polski.

Patronat nad Gifts Exclusive objęła Polska Izba Artykułów Promocyjnych. Partnerem strategicznym wydarzenia jest serwis www.giftsonline.pl - pierwsza w Polsce wyszukiwarko-porównywarka gadżetów reklamowych.

Targi GE to kontynuacja ubiegłorocznego projektu Promo Gifts. Podczas trzydniowych targów, które odbyły się w warszawskim hotelu Felix, kilkanaście firm miało okazję zaprezentować swoją ofertę kilkuset agencjom reklamowym z całej Polski.

Źródło: GiftsOnline.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764