1 września wystartowała nowa kampania reklamowa giftsonline.pl. Billboardowa ofensywa odbywa się udziałem przedstawicieli dostawców biorących udział w targach Gifts Exclusive 2010.
Właściciel serwisu giftsonline.pl - katowicka spółka Promo Gifts - ponownie inwestuje w działania out of home, tym razem na ulicach Warszawy. W pierwszej odsłonie billboardowej kampanii mocno wyeksponowało duże logo giftsonline.pl, hasło mówiące o sile gadżetów oraz sylwetki osób pracujących przy portalu. Zdjęcia menedżerów i specjalistów ds. marketingu zachęcać miały do odwiedzin w serwisie, wykorzystując podobieństwo do plakatów polityków i trwającą kampanię wyborczą.
1 września rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej giftsonline.pl. Tym razem twarzami billboardów byli dobrze znani w branży przedstawiciele dostawców upominków reklamowych, biorących udział w targach gifts exclusive.
Targi gadżetów reklamowych Gifts Exclusive odbędą się w Warszawie w dniach 14 i 15 września. Podczas ich trwania, liderzy rynku artykułów promocyjnych zaprezentują głównie ofertę świąteczną. Ideą organizowanych w połowie września targów gifts exclusive jest zapewnienie wystawcom i zwiedzającym optymalnych warunków do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
Billboardy zakupiono z portoflio firmy AMS, wydruki wykonały firmy FOPS.pl oraz Print&Display Polska. Partnerem kampanii jest wydawca promomagazine.pl oraz miesięcznik OOH magazine.
Źródło: giftsonline.pl
www.giftsonline.pl