logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Billboardowa ofensywa giftsonline.pl

   07.09.2010, przeczytano 1381 razy

1 września wystartowała nowa kampania reklamowa giftsonline.pl. Billboardowa ofensywa odbywa się udziałem przedstawicieli dostawców biorących udział w targach Gifts Exclusive 2010.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/billboardowa-ofensywa-giftsonline.pl,11243,artykul.html

Właściciel serwisu giftsonline.pl - katowicka spółka Promo Gifts - ponownie inwestuje w działania out of home, tym razem na ulicach Warszawy. W pierwszej odsłonie billboardowej kampanii mocno wyeksponowało duże logo giftsonline.pl, hasło mówiące o sile gadżetów oraz sylwetki osób pracujących przy portalu. Zdjęcia menedżerów i specjalistów ds. marketingu zachęcać miały do odwiedzin w serwisie, wykorzystując podobieństwo do plakatów polityków i trwającą kampanię wyborczą.

1 września rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej giftsonline.pl. Tym razem twarzami billboardów byli dobrze znani w branży przedstawiciele dostawców upominków reklamowych, biorących udział w targach gifts exclusive.

Targi gadżetów reklamowych Gifts Exclusive odbędą się w Warszawie w dniach 14 i 15 września. Podczas ich trwania, liderzy rynku artykułów promocyjnych zaprezentują głównie ofertę świąteczną. Ideą organizowanych w połowie września targów gifts exclusive jest zapewnienie wystawcom i zwiedzającym optymalnych warunków do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Billboardy zakupiono z portoflio firmy AMS, wydruki wykonały firmy FOPS.pl oraz Print&Display Polska. Partnerem kampanii jest wydawca promomagazine.pl oraz miesięcznik OOH magazine.

Źródło: giftsonline.pl
www.giftsonline.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764