Sales Link, field - marketingowe ramie agencji marketingu zintegrowanego TequilaPolska, prowadzi ogólnopolską akcję animacyjną dla marki Reebok. W 10 galeriach handlowych w całej Polsce hostessy doradzają konsumentkom jak ''reeformować'' swoje pośladki i nogi dzięki butom Reebok EasyTone.
Celem akcji jest poinformowanie konsumentek o możliwości kształtowania nóg i pośladków dzięki butom EasyTone, zakomunikowanie korzyści z ich użytkowania oraz wyjaśnienie zastosowanej technologii.
Akcja obejmuje zasięgiem Warszawę, Poznań, Łódź, Gdańsk, Koszalin, Kraków i Katowice. Animacje odbywają się na stoiskach EasyTone, umiejscowionych w kluczowych punktach galerii handlowych. Hostessy komunikują korzyści wynikające z używania butów i zapoznają z ich właściwościami zapraszając konsumentki na specjalną matę mającą imitować technologię EasyTone, a następnie do przymierzania i zakupu butów w sklepach sportowych Reebok.
Sales Link odpowiada za całość działań organizacyjnych akcji, m.in. przygotowanie stoisk, organizację animacji, dobór i wyszkolenie konsultantek oraz logistykę. To pierwszy wspólny projekt marki Reebok i Sales Link. Akcja trwać będzie przez wszystkie weekendy września 2010.
Źródło: Sales Link