logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Produkty polskich projektantów wzornictwa w ofercie Leroy Merlin

  PR 30.09.2010, przeczytano 2990 razy

Od dziś w sklepach Leroy Merlin w Polsce są w sprzedaży trzy nowe kolekcje artykułów dekoracyjnych o nazwach Cubes, Stones i Cage. Są wyjątkowe - to owoc współpracy firmy z dwiema polskimi projektantkami: Ewą Szyszką-Oczkowską i Izabellą Kujdą. Leroy Merlin zamierza rozwijać współpracę z polskimi twórcami zajmującymi się wzornictwem przemysłowym i wprowadzać do oferty masowej zaprojektowane przez nich produkty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/produkty-polskich-projektantow-wzornictwa-w-ofercie-leroy-merlin,11363,artykul.html

Każdą z trzech kolekcji tworzy ten sam zestaw produktów, na który składa się poduszka, zasłona i kanwa.

Kolekcje różnią się między sobą stylem. Kolekcja Cubes to matematyczny porządek, wyrażony wzorem powtarzających się geometrycznych brył, który ma podkreślać dynamiczność naszych czasów i odwoływać do architektury współczesnych aglomeracji. Dodatkowy efekt mają zapewnić silne kontrasty kolorów.

Siła, precyzja, postęp to słowa najlepiej opisujące cechy tej kolekcji. Z kolei seria Stones odwołuje się wprost do form występujących w naturze. Struktura ziemi, skały i kamienie mają tworzyć bliski człowiekowi, bo naturalny obraz otoczenia. Zastosowanie silnych kontrastujących ze sobą kolorów ma na celu zrównoważenie panującego w naturze porządku. Natomiast kolekcja Cage wpisuje się w styl modern barok, charakteryzujący się wykorzystywaniem motywów przyrody ujętymi we współczesnej formie. Motyw klatki z ptaszkami wraz z zastosowaniem barw o stonowanym, pudrowym charakterze nadaje kolekcji posmak sentymentalizmu, bliski dawnemu barokowi. Leroy Merlin jest pierwszą siecią marketów budowlanych na polskim rynku, który wprowadza do swojej oferty produkty przygotowane specjalnie dla niej przez polskich projektantów. Jest to także wydarzenie bez precedensu w historii Leroy Merlin, która liczy ponad 90 lat.

"To projekt nowatorski nie tylko na polskim rynku marketów budowlanych, lecz także w historii naszej sieci" - mówi Christophe Dubus, dyrektor generalny Leroy Merlin Polska.

Oferowane w sklepach Leroy Merlin w ramach trzech kolekcji produkty firma oznaczyła logo "DOBRZE zaprojektowane". Znak ten stworzono z myślą o wprowadzeniu do sprzedaży artykułów, za którymi kryje się polska myśl wzornicza. W ten sposób Leroy Merlin udowadnia, że dobry design może być dostępny na każdą kieszeń i jego miejsce jest nie tylko w drogich galeriach. Współpraca z Ewą Szyszką-Oczkowską i Izabellą Kujdą, absolwentkami Wydziału Wzornictwa Przemysłowego na Uniwersytecie Warszawskim i laureatkami prestiżowych konkursów wzornictwa w kraju oraz za granicą, stanowi wstęp do szerszej współpracy Leroy Merlin Polska z twórcami polskiego wzornictwa. Sieć rozpoczęła w tym celu stałą współpracę z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.

"Leroy Merlin pozostanie przede wszystkim marketem budowlanym, ale dzięki produktom 'DOBRZE zaprojektowanym' wzbogacimy naszą ofertę dekoracyjną o unikalne produkty, dystansując się tym samym od innych firm w naszym segmencie" - mówi Christophe Dubus.

Źródło: SIZ PAP


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764