logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2010

   13.10.2010, przeczytano 1798 razy

Na stronie organizatoraKonkursu Biuletynów Firmowych 2010, firmy Agape, pojawiły się wyniki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-biuletynow-firmowych-2010,11433,artykul.html

Wyniki prezentują się następująco:

Biuletyn wewnętrzny

Biuletyn wewnętrzny roku

1. „Nasz Krąg”, Allianz Polska - 191,75 pkt / 200
2. „Shot CEDC”, Bols/Grupa CEDC - 178,75 pkt
3. „LeoPolonia”, Generali - 175,25 pkt

Wyróżnienia

Layout Roku biuletynuwewnętrznego
„Nasz Krąg”, Allianz Polska

Tekst Roku biuletynuwewnętrznego
Netto – „Nettowinki”, nr 2/2010, tekst „Podążam za rozwojemfirmy”

Okładka Roku biuletynuwewnętrznego
Generali – „LeoPolonia”, nr 1/2010

Zdjęcie Roku biuletynuwewnętrznego
Nordea Bank Polska – „Bank Express” nr 1/2010, zdjęcie na str.40

Infografika Roku biuletynuwewnętrznego
Tesco Polska – „Dzisiaj”, nr luty 2010, infografika „Geografiazakupów”


Biuletyn zewnętrzny

Biuletyn zewnętrzny roku

1. „Sense of Beauty”, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - 186,50pkt / 200
2. „Emocje”, Honda Poland - 175,50 pkt
3. „W Podróży”, PKP Intercity - 174,75 pkt

Wyróżnienia

Layout Roku biuletynuzewnętrznego
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris – „Sense of Beauty”

Tekst Roku biuletynuzewnętrznego
Grupa PRC – „Topowy Altus” , nr, 2/2010, tekst „Pocztówki zNepalu”

Okładka Roku biuletynuzewnętrznego
Krakowskie Zakłady Automatyki – „KZA Express”, nr 3/2009

Zdjęcie Roku biuletynuzewnętrznego
Wittchen – „Wittchen Magazyn”, nr 9/2010, zdjęcie na str. 64

Infografika Roku biuletynuzewnętrznego
US Pharmacia – „Farmacja i Ja”, nr maj 2010, infografika „Kręgosłup.Dlaczego wciąż boli?”


Biuletyn elektroniczny

Biuletyn elektroniczny roku
1. „Piwowarski Serwis Informacyjny”,
Kompania Piwowarska -143,75 pkt / 170
2. „Biuletyn KRN.pl”, KRN Media - 138,50 pkt
3. „e-Zoom”, Sanofi-Aventis - 131,70 pkt

Wyróżnienia

Layout Roku biuletynuelektronicznego
Kompania Piwowarska – „Piwowarski Serwis Informacyjny”

Tekst Roku biuletynuelektronicznego
KRN Media – „Biuletyn KRN.pl”, nr 22/2010, tekst „Ogród właściwieoświetlony”

Okładka Roku (str. główna) biuletynuelektronicznego
5 Stars Club Business Travel – „5 Starsletter”, nr 7, maj2010


Biuletyn instytucji

Najlepszy biuletyn instytucji
1. „Program koncertowy miesięczny”, Filharmonia Łódzka - 183,00 pkt /200
2. „Kronika”, Uniwersytet Łódzki - 154,45 pkt
3. „Bilans Dodatni”, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy - 153,65pkt

Wyróżnienia

Layout Roku biuletynu instytucji
Filharmonia Łódzka – „Program koncertowy miesięczny”

Tekst Roku biuletynu instytucji
Urząd Marszałkowski Woj. Pomorskiego – „Pomorskie”, nr 2/2010, tekst„Marszałek Struk objął dowodzenie husarią”

Okładka Roku biuletynuinstytucji
Uniwersytet Łódzki – „Kronika”, nr 2/2010


Projekt jednorazowy

Projekt jednorazowy roku
1. „Raport roczny 2009”, Ergo Hestia - 193,00 pkt / 200

Wyróżnienia

Layout Roku projektujednorazowego
Ergo Hestia – „Raport roczny 2009”

Okładka Roku projektujednorazowego
BRE Bank – „Kurier Grupy BRE Banku” (wydanie papierowejednorazowe)

Zdjęcie Roku projektujednorazowego
Ergo Hestia – „Raport roczny 2009”, zdjęcie na str. 42, Michał lat13

Infografika Roku projektu jednorazowego
BRE Bank – „Kurier Grupy BRE Banku”, infografika „Aspiro –wykorzystujemy potencjał sieci sprzedaży”

Pdfy nagrodzonych prac, a także zdjęcia z Gali opublikowanezostaną na stronie internetowej http://www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_firmowych.html w najbliższychdniach.

Źródło: Agape

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764