logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

giftsonline.pl - podsumowanie roku

  PR 04.01.2011, przeczytano 2160 razy

Największy wybór gadżetów w Polsce, prawie 200 liderów branży reklamowej w jednym miejscu, czytelny podział branży artykułów promocyjnych, nietypowe kampanie reklamowe oraz rekordy odwiedzalności. Tak w telegraficznym skrócie można podsumować roczną działalność giftsonline.pl - największej wyszukiwarki gadżetowej w Polsce. Poniżej przestawiamy przepis na to, w jaki sposób osiągnąć sukces w 10 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/giftsonline.pl---podsumowanie-roku,11843,artykul.html

Koniec roku to najlepszy okres, na podsumowanie i rozliczenie wszystkich dotychczasowych działań i planów. To również dobra okazja do wyciągnięcia wniosków i wkroczenia w Nowy Rok z nowymi, świeżymi pomysłami. Dziś twórcy giftsonline.pl podsumowują rok swojej pracy w wirtualnym świecie. 

Pierwszy rok obecności wyszukiwarki na rynku to okres wytężonej pracy nad ergonomią portalu. Udało się wprowdzić szereg nowych funkcji, które są odpowiedzią na potrzeby użytkowników. Bezpośredni dostęp do portalu tylko dla klientów końcowych, wydzielona strefa dla agencji dostępna po zalogowaniu, możliwość wysyłania zapytań bezpośrednio z poziomu produktu oraz autoryzacja dystrybutorów - to najważniejsze modyfikacje giftsonline.pl, które zostały wprowadzane na przestrzeni roku.

- Większość zmian była podyktowana stale rosnącą popularnością i zainteresowaniem giftsonline.pl. Patrząc wstecz, możemy powiedzieć, że nasza wyszukiwarka przeszła niesamowitą metamorfozę, oferując nowe funkcjonalności, czy zmianę layoutu. Wszystkie zmiany są przyjmowane z dużym entuzjazmem, co napawa nas optymizmem na Nowy Rok . Jeszcze bardziej cieszy fakt, że nasze działania przekładają się na stale rosnącą liczbę firm (obecnie 180), jak i produktów, które są zamieszczane (18 000). Dla przypomnienia dodam, że zaczynaliśmy od 4 firm i niespełna 20 produktów - mówi Tomasz Gębka, manager giftsonline.pl.

Sukces giftsonline.pl zależał także od kampanii reklamowych, które skutecznie informowały i zachęcały do odwiedzania witryny. Nie sposób przejść obojętnie obok oryginalnej kampanii billboardowej, do której zaproszono samych użytkowników portalu. Ponad 120 nośników w Warszawie, skutecznie przykuwało uwagę przechodniów - zachęcając do odnalezienia swojego pomysłu na upominek przez serwis giftsonline.pl. 

Katowicka spółka Promo Gifts, właściciel portalu giftsonline.pl, z dumą prezentuje efekty współpracy nawiązanej z Grupą Wirtualna Polska.pl - czwartego największego portalu w kraju (wyniki mega panel PBI/Gemius za styczeń 2010). 500 000 odsłon bannera giftsonline.pl w przeciągu miesiąca, robi wrażenie.

giftsonline.pl na tle innych witryn wyróżniła się także dzięki kompleksowo przygotowanej kampanii Google AdWords. Jest ona w całości sponsorowana przez Promo Gifts i obejmuje promocje wszystkich kategorii, oraz gadżetów cieszących się największą popularnością.
Kampania dla giftsonline.pl, w całym czasie swego trwania, wygenerowała łącznie prawie 400 tys. wyświetleń i 18 tys. wejść.

Twórcy giftsonline.pl zapowiadają kontynuacje swoich dotychczasowych działań promocyjnych. - Oczywiście nie zamierzamy odchodzić od sprawdzonych metod marketingowych. Są one niezwykle efektywne i skutecznie pozwalają dotrzeć firmom ze swoimi ofertami do potencjalnych klientów. Planujemy również zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamową , której szczegółów na chwilę obecną nie mogę zdradzić. O wszystkich planach będziemy Państwa na bieżąco informować - mówi Tomasz Gębka, manager projektu giftsonline.pl

Na koniec podsumowujemy sukces giftsonline.pl w liczbach:

  • 20 000 unikalnych użytkowników każdego miesiąca
  • 18 000 produktów w różnych kategoriach
  • 180 firm
  • 100 000 końcowych klientów, do których co miesiąc docierają nasze mailingi
  • 120 billboardów rozmieszczonych w centrum Warszawy (wrzesień 2010)
  • 1440 m2 papieru billboardowego zostało użytych do kampanii poznaj siłę gadżetów


Gadżety giftsonline.pl wyprodukowane na potrzeby promocji:

  • 100 notesów
  • 200 zestawów kosmetyków
  • 300 pen drive’ów
  • 600 kubków
  • 1000 toreb
  • 2000 długopisów
  • 3000 smyczy


Źródło: Promo Gifts
www.giftsonline.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764