logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Remadays 2011 zakończone, nagrody rozdane

   10.02.2011, przeczytano 5169 razy

4 lutego, w Warszawie zakończyły się VII Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2011. Na ponad 14 tyś. m2 Centrum Wystawienniczo-Konferencyjnego Expo XXI swoją ofertę zaprezentowało ponad 530 wystawców. Targi odwiedziło ok 11 tyś. Zwiedzających. Podczas siódmej edycji świat reklamy prezentował i promował nowe pomysły i rozwiązania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-remadays-2011-zakonczone%2C-nagrody-rozdane,11977,artykul.html

Producenci, importerzy oraz dystrybutorzy upominków reklamowych wręczali swoim klientom najnowsze katalogi. Prezentowano nowe technologie, materiały drukarskie, reklamy wielkoformatowe, nowoczesne plotery, systemy wystawiennicze, billboardy, megaplakaty czy reklamę świetlną. W trakcie trzech dni imprezy niejako z boku negocjacji i biznesowych spotkań odbywały się także wykłady i odczyty, wśród których dużym zainteresowaniem cieszył się RemaCongress.

Korony Reklamy 2011 rozdane

Promocję najlepszychych firm w poszczególnych sektorach. Do tego celu służył odbywający się już po raz ósmy Konkurs „Korony Reklamy”, który rozpoczął się 15 listopada 2010 i przeprowadzony został przez GJC Inter Media – organizatora targów RemaDays 2011 oraz przez Program SWB- Solidni w Biznesie.

Finał konkursu i wręczanie nagród nastąpiło pierwszego dnia targów 2 lutego podczas uroczystego Wieczoru Wystawców w klubie Arco. Na tegoroczny Wieczór Wystawców przybyło blisko 1000 gości. Statuetki, już po raz ósmy trafiły w ręce firm, które zostały wybrane w drodze głosowania przez profesjonalistów z branży.

Gościem specjalnym był Pan Andrzej Arendarski - Prezes Krajowej Rady Gospodarczej i wiceprezes Eurochambres. Gwiazdą Wieczoru był zespół Babylon, który bawił gości w rytm coverów grupy Boney M.

Najlepsze Upominki Reklamowe nagrodzone

IV edycja konkursu zgromadziła blisko 200 produktów zaprezentowanych przez 115 firm. Konkurs jest sprawdzianem tak dla samych wystawców RemaDays 2011 jak ich produktów. Najlepsze upominki z największą ilością głosów prezentowane były podczas targów RemaDays 2011. Spośród 50-ciu finalistów zostały wybrane zwycięskie upominki reklamowe w 5 kategoriach cenowych: 1,50zł, 5zł, 50zł, 150zł, 500zł. W tym roku zwiedzający targi RemaDays 2011 wybrali również upominki Top Design – wyróżniające się unikalną formą, oryginalnym wzornictwem i efektownym wykonaniem.

Organizatorzy zapraszają do udziału w przyszłorocznych targach RemaDays 2012, które odbędą się w Warszawie, Norymberdze i Kijowie. Informacje o nagrodach w konkursach można znaleźć na stronie www.remadays.com
Wrażeniami z targów mozna podzielić się na naszym Forum.

Źródło: GJC Inter Media

Galeria: RemaDays 2011 zakończone, nagrody rozdane

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764