logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ciastka Dr Gerard w nowych opakowaniach

   09.05.2011, przeczytano 7641 razy
ilustracjastrzałka

Studio Ikar jest autorem całościowego systemu identyfikacji firmy Dr Gerard, producenta ciastek. Na potrzeby relaunchu zostało zaprojektowane nowe logo, a w sprzedaży systematycznie ukazują się kolejne produkty w zmienionych opakowaniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ciastka-dr-gerard-w-nowych-opakowaniach,12496,artykul.html

Nowa linia graficzna opakowań ma być bardziej subtelna i nowoczesna. Przygotowane zostały realistyczne ilustracje, mające obrazować smakowitość i jakość produktów, w sposób, który nie będzie budował przed dotychczasowymi konsumentami bariery ekskluzywności lub nieprzystępności. Koncepcję identyfikacji wizualnej marki Dr Gerard opracowało warszawskie Studio Projektowe Ikar. Marka poddana została unowocześnieniu i uporządkowaniu - założeniem było odzwierciedlenie jakości produktu w logotypie i szacie graficznej opakowań, przy zachowaniu charakterystycznych elementów poprzedniej grafiki.

Nowy logotyp w kształcie przypominającym serce nawiązuje do poprzedniego głównie kolorem. Font użyty w nazwie został specjalnie wykreślony przez designera ze Studia Ikar; odręczny charakter pisma ma sugerować rzemieślniczą staranność przygotowywania ciastek. Podkreślenie nazwy sugerować ma uśmiech zadowolonego klienta. Złoto wokół logo zaznacza kształt serca i nadaje mu charakter premium.

Pierwszym produktem dostępnym w sprzedaży w nowym opakowaniu są PryncyPałki - wafelki kakaowe w ciemnej czekoladzie - priorytetowo objęte relaunchem jako jeden z najlepiej sprzedających się wyrobów cukierniczych w Polsce (opakowania familijne, wg Nielsen) i najlepiej rozpoznawalnych produktów marki Dr Gerard. Centralnym punktem nowego opakowania jest transparentne okienko otoczone czerwoną aplą. Klient może samodzielnie ocenić wygląd i jakość oferowanego produktu. Na białym tle umieszczone zostało logo brandu, a poniżej nazwa ciastek. Studio Ikar zadbać chciało o ''markowy charakter opakowania'', wprowadzając ilustrację przełamanych wafelków. Towarzyszy im pieczęć z tabliczką czekolady podkreślająca fakt, że wafelki pokryte są prawdziwą czekoladą.

Nowa szata graficzna została wprowadzona na rynek w lutym br., a dystrybucja jest budowana w sklepach handlu tradycyjnego, nowoczesnego (np. sieci Real) i w Biedronce.

Źródło: Studio Projektowe Ikar
www.studioikar.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764