logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania promocyjna Targów Event 2011

   23.05.2011, przeczytano 2359 razy

Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 w Warszawie. Kampania obejmie działania ATL, BTL oraz PR. Reklamy Targów Event pojawią się w prasie, a także na portalach internetowych i serwisach branżowych. Dodatkowo wydarzenie będzie promowane poprzez telemarketing oraz działania mailingowe. Aktualnie jest prowadzona kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów - spółka MT Targi, za działania PR-owe odpowiada natomiast firma Practum Consulting.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promocyjna-targow-event-2011,12588,artykul.html

Targi Event 2011 realizowane są przy współpracy merytorycznej m.in. ze Stowarzyszeniem Branży Eventowej, Związkiem Firm Public Relations, Event Managers Club i portalem MeetingPlanner. Patronat branżowy nad targami objęło wydawnictwo MICE Poland. Podczas tegorocznej edycji Targów Event organizatorzy będą współpracować z ponad 30 partnerami medialnymi.

Targi Event to jedyne w Polsce wydarzenie kierowane wyłącznie do branży eventowej, gromadzące firmy, które oferują produkty i usługi wykorzystywane przy organizacji imprez. Dla osób zajmujących się przygotowywaniem eventów jest to znakomita okazja do zapoznania się z aktualnymi trendami i propozycjami rynku. Dwuetapowa kampania promocyjna Targów Event 2011 ma trafić do dwóch grup odbiorców: wystawców (aktualny etap) i zwiedzających.

W ramach kampanii marketingowej, reklamy Targów Event 2011 pojawią się w głównych czasopismach branżowych. Informacje i bannery reklamowe znajdą się również na ponad 30 portalach internetowych i serwisach poświęconych branży marketingowej i MICE. W ramach działań BTL prowadzone są mailingi sprzedażowe do potencjalnych wystawców i zwiedzających, zachęcające do wzięcia udziału w targach. Zaplanowano również cykliczną dystrybucję newsletterów wraz z aktualnymi informacjami o wydarzeniu, a także działania telemarketingowe kierowane do osób decydujących o uczestnictwie w targach. Ponadto, organizator wyśle ponad 30 tys. drukowanych zaproszeń do przedstawicieli agencji eventowych, PR, działów marketingu i PR z dużych firm i korporacji.

Targi Event kierowane są zarówno do przedstawicieli firm eventowych, agencji reklamowych i PR-owych, jak i organizatorów różnego rodzaju wydarzeń firmowych, sportowych, politycznych, naukowych, artystycznych czy społecznych. Oferta wystawców będzie prezentowana w czterech głównych sektorach: rozrywka, bezpieczeństwo i porządek, techniki oraz obiekty eventowe. Pozwolić ma to w jednym czasie i miejscu zapoznać się z aktualnymi propozycjami produktów i usług potrzebnych do przygotowania imprezy. Uczestnicy targów będą mogli również korzystać z doświadczenia ekspertów podczas towarzyszących wydarzeniu konferencji i seminariów. Po raz pierwszy równolegle z Targami Event odbędzie się niezależnie druga impreza - Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011.

Źródło: Practum Consulting
www.targievent.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764