logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powrót orła na koszulki reprezentacji?

   15.11.2011, przeczytano 1880 razy
ilustracjastrzałka
fot. PZPN

We wtorek 15 listopada w Sejmie odbyła się konferencja prasowa PO dotycząca godła na koszulkach reprezentacji Polski w piłce nożnej. W konferencji udział wzięli posłowie Klubu Parlamentarnego Platforma Obywatelska Roman Kosecki, Cezary Kucharski oraz Andrzej Biernat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powrot-orla-na-koszulki-reprezentacji,13930,artykul.html

Platforma Obywatelska złoży w czwartek do marszałek Sejmu Ewy Kopacz projekt nowelizacji ustawy o sporcie, który nakłada na reprezentantów Polski obowiązek używania godła narodowego na strojach reprezentacyjnych.

"Art. 13 ustawy o sporcie mówi o tym, że reprezentanci Polski mają prawo do używania godła narodowego na swoich koszulkach. Chcemy małej zmiany - zamiast prawa (do używania), narzucić obowiązek reprezentantom Polski, używania godła narodowego na ich strojach reprezentacyjnych" - powiedział we wtorek na konferencji prasowej w Sejmie poseł Andrzej Biernat. Jak ocenił, taka zmiana w ustawie o sporcie, jest konieczna.

Byli piłkarze-reprezentacji Polski: Cezary Kucharski i Roman Kosecki - wybrani do parlamentu z listy PO, przekonywali, że dla każdego sportowca gra z orzełkiem na piersi, to wyjątkowa i bardzo ważna sprawa.

"Chcemy orła na piersi, te mecze, które się gra (z orzełkiem) są wyjątkowe, każdy je pamięta do końca życia. Orzeł z powrotem przyfrunie na koszulkę" – podsumował poseł Roman Kosecki.

Poseł Cezary Kucharski podkreślił z kolei, że chciałby, aby "polskie dzieciaki, znów marzyły o grze (w reprezentacji) z orłem na piersi". "Chcemy powrotu do orzełka" - dodał.

Źródło: Klub Parlamentarny Platformy Obywatelskiej

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764