logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatura bez Grand Prix

   03.04.2006, przeczytano 4399 razy
ilustracjastrzałka
"Stop wariatom drogowym" - nagrodzona kampania Just dla PZU kreatura.pl

Jury 10. edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura" przyznało w tym roku 14 nagród, ale jednogłośnie zadecydowano o nieprzyznawaniu nagrody Grand Prix. Specjalne wyróżnienie jury otrzymała natomiast agencja Artegence za pracę pt. "Tramwaj".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatura-bez-grand-prix,3766,artykul.html

- Gdyby nie zabraniał tego regulamin wykluczający nagradzanie Grand Prix reklam własnych, byłby to pewny kandydat na tę najważniejszą w konkursie nagrodę - powiedział przewodniczący jury Johannes Newrkla, president of the Art Directors Club of Europe.

W kategorii Napoje - plakat Kreatura trafiła do agencji reklamowej S4 za pracę pt. "Szkockie zabawy" wykonaną dla Bolsa (marka Grant). Agencja reklamowa Just została nagrodzona w kategorii Napoje - TV/film za spot "Prawie jak" dla marki Żywiec (Grupa Handlowa). Just otrzymała Kreaturę także za kampanię społeczną wykonaną dla PZU SA pt. "Stop wariatom drogowym".

Za reklamę społeczną nagrodzono ponadto agencję Target Piotr Jakub Wdowicki za pracę dla Przedsiębiorstwa Rozwoju Warszawy "Holding Wars" SA, pt. "Praga - prawa strona Warszawy". Agencji Engine przyznano nagrody w kategorii Usługi - internet za prace dla Polskiej Telefonii Cyfrowej, Heyah: za serwis internetowy Heyah i prezentację multimedialną Heyah "Welcome Pack", oraz w kat. Zdrowie i uroda - internet za serwis internetowy Americanos, Americanos.

W kat. Usługi - TV/film Kreatura trafiła do agencji Kofeina za kampanię dla Union Investment, Fundusze inwestycyjne - film pt. "Szafa". W kategorii Zdrowie i uroda - prasa nagrodzono agencję Tuba Uds.N za pracę dla Altana Pharma, Benzacne, praca pt. "Tryptyk filmowy". Za najlepszą kampanię jury uznało LPP SA, produkt Cropp Town, pt. "Fabryka opakowań".

Jury przyznawało też nagrody w kat. techniki, gdzie oceniano jakość wykonanych prac. Za fotografię Kreaturą wyróżniono kalendarz firmy Allianz pt. "Allianz - Przyjaciel kultury" oraz agencję Engine za web design Polskiej Telefonii Cyfrowej (serwis internetowy Heyah).

Za reklamę własną przyznano dwie Kreatury: dla Odeon Rybarczyk Production za stronę internetową i agencji Artegence za pracę pt. "Tramwaj". W jury konkursu oprócz Johannesa Newrkli zasiadali: Nancy Rice z Minneapolis College of Art and Design, Isabelle Musnik, editor we francuskim magazynie "Influencia" i współautor "The Gunn Report", oraz Tibor Barci, president of Creative Club Austria.

W sumie do konkursu zgłoszono w tym roku 166 projektów reklamowych, z czego 48 trafiło na krótką listę.

Źródło: kreatura.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764