logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chińska Wikipedia na cenzurowanym

   18.05.2006, przeczytano 1955 razy

Na stronie internetowej chińskiej wyszukiwarki - baidu.com pojawiła się regionalna wersja popularnej encyklopedii Wikipedia. Zgodnie jednak z obowiązującą w Państwie Środka cenzurą, użytkownicy nie mogą bezpośrednio dokonywać edycji haseł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chinska-wikipedia-na-cenzurowanym,3951,artykul.html

Wikipedia cieszy się rosnącą popularnością właśnie z uwagi na możliwość redagowania zawartości przez samych internautów. Chiński odpowiednik o nazwie Baidupedia wymaga wcześniejszego przesłania informacji do moderatorów, którzy będą cenzurować treści krytykujące rząd Państwa Środka.

Źródło: Vnunet

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764