logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powietrzna projekcja obrazów 3D

   07.12.2006, przeczytano 4733 razy

Kilka tygodni po prezentacji urządzenia wyświetlającego obraz w formie hologramu, naukowcy z Instytutu NICT (National Institute of Information and Comunications Technology) opracowali nową, prostszą metodę projekcji trójwymiarowego obrazu w powietrzu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powietrzna-projekcja-obrazow-3d,4841,artykul.html

Technologia zaprezentowana na Uniwersytecie w japońskim mieście Kobe przez grupę naukowców z Instytutu NICT składa się jedynie z cienkiego panelu, który wyświetla trójwymiarowe obrazy w powietrzu. W przeciwieństwie do projekcji hologramów, ta metoda nie wymaga zarówno dużych przestrzeni jak również zaawansowanych systemów optycznych. Wadą urządzenia, która wymaga dopracowania, jest wyświetlanie obrazu obróconego o 180 stopni w płaszczyźnie pionowej.

Prostota wykonania tego urządzenia pozwala spodziewać się, że technologia już niedługo zostanie wykorzystana przez producentów urządzeń elektronicznych.

Źródło: Tech On

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764