logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wars się zmienia… rebranding na 60. urodziny

  PR 29.12.2007, przeczytano 2514 razy

Spółkę Wars czekają zmiany. Nowe wnętrza wagonów, nowe menu, nowe stroje pracowników, zmiana zastawy stołowej, czy w końcu nowy logotyp to tylko niektóre elementy wieloetapowego rebrandingu 60.cio letniej już firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wars-sie-zmienia-rebranding-na-60.-urodziny,6591,artykul.html

Wars to jedna z najstarszych polskich marek. Wars to firma z długoletnią tradycją na rynku usług gastronomicznych świadczonych podróżnym w pociągach oraz w wagonach specjalnych. Obserwując zmiany na rynku podróży Zarząd Spółki dostrzegł potrzebę unowocześnienia marki i dostosowana jej do rosnących wymagań klientów. 30 listopada br. Wars wygrał przetarg na prowadzenie obsługi wagonów restauracyjnych PKP IC. Oferta Spółki wybrana została m. in. dzięki zaproponowanym zmianom i deklaracji podniesienia jakości oferowanych usług.

„Celem rebrandingu jest odświeżenie i poprawienie odbioru marki wśród podróżnych oraz podniesienie jakości oferowanych usług i poziomu obsługi. Moim marzeniem jest by w przyszłości 1% podróżujących wybierało kolej jakoś środek transportu ze względu na usługi jakie proponuje Wars” – powiedział Prezes spółki Zbigniew Terek.

Projekt zmian jest obecnie w fazie przygotowawczej i będzie wprowadzany etapami. W pierwszej fazie rozpoczęto szkolenie personelu. Szkolenia trwają od listopada i mają na celu podniesienie jakości obsługi w firmie. Podczas zajęć analizowane są m.in. obecne standardy usług firmy i dostosowywane do wymogów nowoczesnej gastronomii. Jednym z elementów szkoleń są sesje treningowe w miejscu pracy (coaching), podczas których pracownik wykonuje swoje obowiązki w pracy, a trener obserwuje jego zachowania. Trener przekazuje pracownikowi swoje uwagi i wspólnie ustalają plan poprawy. Zajęcia kończą się specjalnym egzaminem i uzyskaniem dyplomu. Szkolenia prowadzone są przez firmę MOJA Consulting. Oprócz szkoleń poświęconych wdrażaniu standardów przewidziane są również szkolenia dodatkowe z umiejętności ogólnych (kursy językowe), stanowiskowych (np. kurs baristy, kucharski), wiedzy zarządczej dla franczyzobiorców (np. controlling) oraz aspektów behawioralnych (odporność na stres, asertywność, praca zespołowa, itp.).

Kolejnym etapem rebrandingu będzie zmiana wystroju wagonów i wprowadzenie nowego menu. Nowe potrawy zostały opracowane przez specjalistów ds. żywienia ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, co z pewnością spotka się z dużym uznaniem klientów. W dalszych etapach zmienione zostaną m. in. zastawa stołowa, stroje pracowników etc.

Źródło: Wars

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764