logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wars się zmienia… rebranding na 60. urodziny

  PR 29.12.2007, przeczytano 2519 razy

Spółkę Wars czekają zmiany. Nowe wnętrza wagonów, nowe menu, nowe stroje pracowników, zmiana zastawy stołowej, czy w końcu nowy logotyp to tylko niektóre elementy wieloetapowego rebrandingu 60.cio letniej już firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wars-sie-zmienia-rebranding-na-60.-urodziny,6591,artykul.html

Wars to jedna z najstarszych polskich marek. Wars to firma z długoletnią tradycją na rynku usług gastronomicznych świadczonych podróżnym w pociągach oraz w wagonach specjalnych. Obserwując zmiany na rynku podróży Zarząd Spółki dostrzegł potrzebę unowocześnienia marki i dostosowana jej do rosnących wymagań klientów. 30 listopada br. Wars wygrał przetarg na prowadzenie obsługi wagonów restauracyjnych PKP IC. Oferta Spółki wybrana została m. in. dzięki zaproponowanym zmianom i deklaracji podniesienia jakości oferowanych usług.

„Celem rebrandingu jest odświeżenie i poprawienie odbioru marki wśród podróżnych oraz podniesienie jakości oferowanych usług i poziomu obsługi. Moim marzeniem jest by w przyszłości 1% podróżujących wybierało kolej jakoś środek transportu ze względu na usługi jakie proponuje Wars” – powiedział Prezes spółki Zbigniew Terek.

Projekt zmian jest obecnie w fazie przygotowawczej i będzie wprowadzany etapami. W pierwszej fazie rozpoczęto szkolenie personelu. Szkolenia trwają od listopada i mają na celu podniesienie jakości obsługi w firmie. Podczas zajęć analizowane są m.in. obecne standardy usług firmy i dostosowywane do wymogów nowoczesnej gastronomii. Jednym z elementów szkoleń są sesje treningowe w miejscu pracy (coaching), podczas których pracownik wykonuje swoje obowiązki w pracy, a trener obserwuje jego zachowania. Trener przekazuje pracownikowi swoje uwagi i wspólnie ustalają plan poprawy. Zajęcia kończą się specjalnym egzaminem i uzyskaniem dyplomu. Szkolenia prowadzone są przez firmę MOJA Consulting. Oprócz szkoleń poświęconych wdrażaniu standardów przewidziane są również szkolenia dodatkowe z umiejętności ogólnych (kursy językowe), stanowiskowych (np. kurs baristy, kucharski), wiedzy zarządczej dla franczyzobiorców (np. controlling) oraz aspektów behawioralnych (odporność na stres, asertywność, praca zespołowa, itp.).

Kolejnym etapem rebrandingu będzie zmiana wystroju wagonów i wprowadzenie nowego menu. Nowe potrawy zostały opracowane przez specjalistów ds. żywienia ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, co z pewnością spotka się z dużym uznaniem klientów. W dalszych etapach zmienione zostaną m. in. zastawa stołowa, stroje pracowników etc.

Źródło: Wars

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764