logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Kongresu Kultury Polskiej 2009

   31.08.2008, przeczytano 7994 razy

Konkurs na opracowanie elementu identyfikacji wizualnej (znaku graficznego) Kongresu Kultury Polskiej 2009 organizowanego przez Narodowe Centrum Kultury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-kongresu-kultury-polskiej-2009,7802,artykul.html

Narodowe Centrum Kultury ogłasza konkurs na opracowanie elementu identyfikacji wizualnej (znaku graficznego) Kongresu Kultury Polskiej 2009 organizowanego przez Narodowe Centrum Kultury. Nagroda główna wynosi 10 000 złotych brutto, a termin składania prac upływa 15 września 2008 roku.

Celem konkursu jest wykreowanie znaku graficznego, który zostanie wykorzystany do identyfikacji, popularyzacji i promocji Kongresu Kultury Polskiej 2009, w szczególności poprzez jego umieszczanie na plakatach i innych drukach promocyjnych wydawanych przez Narodowe Centrum Kultury lub na jego zlecenie, różnych nośnikach reklamy przestrzennej oraz do promocji interaktywnych w Internecie i innych mediach.

Uczestnikami konkursu mogą być osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, w szczególności: studenci i absolwenci wyższych uczelni artystycznych, artyści i projektanci graficzni. Każdy uczestnik konkursu może zgłosić nie więcej niż jedną pracę konkursową.

Prace konkursowe należy nadsyłać do dnia 15 września 2008 roku na adres: Narodowe Centrum Kultury, ul. Senatorska 12, 00 – 082 Warszawa z dopiskiem: „Konkurs Kongres Kultury Polskiej 2009”

Źródło: Narodowe Centrum Kultury

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Konkurs nie dotyczy nowego loga Narodowego Centrum Kultury, tylko kongresu przezeń organizowanego. Warto poprawić tytuł, bo aktualne brzmienie wprowadza w błąd.

pozdrawiam - Justyna

avatar użytkownika
,

Chcąc przystąpić do konkursu rozpisanego przez NCK, na logo Kongresu Kultury Polskiej 2009,
przeczytałam regulamin i natknęłam się w nim na
błędy, nie licujące z powagą instytucji.

Otóż przede wszystkim:

1) "Autor pracy nagrodzonej zobowiązany jest do przeniesienia na Narodowe Centrum Kultury majątkowych praw autorskich do opracowanego
przez siebie znaku graficznego oraz prawa własności egzemplarzy utworu
złożonych w ramach konkursu" to oczywiście zrozumiała, ale
"jak również przeniesienia na Narodowe Centrum Kultury uprawnienia do
wykonywania osobistych praw autorskich do utworu." jest absurdem.
Osobiste prawa autorskie są NIEZBYWALNE.
Natomiast dalsza część tego punktu, czyli:
"W tym celu Autor pracy nagrodzonej zawrze z Narodowym Centrum Kultury
umowę, co będzie jednoznaczne z możliwością wykorzystania przez NCK
nagrodzonej pracy konkursowej na wszystkich wskazanych w umowie polach
eksploatacji" mówi nadal o prawach majątkowych, a nie osobistych praw autorskich.

2) w regulaminie nie ma składu jury, oceniającego projekty.
W przypadku konkursu na znak graficzny, organizatorzy obowiązani są poddać projekty ocenie fachowców z tej dziedziny, czyli art. plastyka o specjalizacji graficznej.

3) "Organizator nie ponosi również odpowiedzialności za działania osób
trzecich, związanych z organizacją konkursu" Cokolwiek to znaczy,
tracę zaufanie do instytucji publicznej, która nie chce brać odpowiedzialności za ewentualne destrukcyjne działania osób dopuszczonych przez siebie do pracy.

Podejrzewam,że taką właśnie osobą może być ktoś, kto pisał ten
regulamin.

Sama nie zamierzam brać udziału w tym konkurasie.

avatar użytkownika
,

Przepraszam - nasz błąd, faktycznie tytuł był mylący

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764