logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mistrzostwa Polski w Go w Warszawskiej Szkole Reklamy

  PR 16.12.2008, przeczytano 1873 razy
ilustracjastrzałka

Po sukcesach polskiego Go na I Olimpiadzie Sportów Umysłowych w Pekinie przyszedł czas na wyłonienie nowego mistrza Polski tej dyscypliny. Będzie on reprezentował nasz kraj na Mistrzostwach Świata w Tokio w 2009 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mistrzostwa-polski-w-go-w-warszawskiej-szkole-reklamy,8240,artykul.html

W krajowych eliminacjach wyłoniono finalistów polskiego turnieju Go. Do finału przeszło ośmiu zawodników. Spotkają się oni na rozgrywkach mistrzowskich, zorganizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Go. Gospodarzem rozgrywek jest Warszawska Szkoła Reklamy – wydawca Magazynu Szachista - która od lat wspiera rozwój sportów umysłowych w Polsce. Sędziować będzie Michał Rams.

Turniej mistrzowski rozgrywany jest systemem ligowym, czyli "każdy z każdym". Jednego dnia rozgrywek odbędą się maksymalnie 2 gry jednego zawodnika. W finale udział biorą: Kamil Chwedyna (obecny Mistrz Polski), Leszek Sołdan, Paweł Celejewski, Michał Bażyński, Mateusz Surma, Koichiro Habu, Krzysztof Bożek i Paweł Morawiecki.

Go uznawane jest za najstarszą planszową grę strategiczną. Mistrzostwa to dobra okazja, aby spotkać najlepszych polskich graczy i od nich uczyć się zasad tej wyjątkowej dyscypliny. Rozgrywki maja charakter otwarty dla publiczności. Wszyscy chętni, którzy chcą zobaczyć czołówkę polskiego Go "w akcji" są mile widziani. Zainteresowanych zapraszamy w dniach 18-21 grudnia 2008 r. do Warszawskiej Szkoły Reklamy przy ulicy Szolc-Rogozińskiego 3 w godzinach od 9:00 do 15:00; mapa dojazdu: www.szkolareklamy.pl

Więcej informacji na: psg.go.art.pl/node/194
Źródło: Warszawska Szkoła Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764