logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Atrakcyjne zdjęcie – sprzedaż gwarantowana

  PR 20.02.2015, przeczytano 1357 razy
ilustracjastrzałka

Fotografia produktowa to obecnie najpopularniejszy sposób pokazywania cech przedmiotów wytwarzanych przez producentów i projektantów. Również każdy z nas coraz częściej fotografuje rozmaite przedmioty, aby sprzedać je na aukcjach internetowych. Szeroki Kadr, Akademia Nikona oraz portal ogłoszeniowy Sprzedajemy.pl przygotowały zestaw praktycznych porad, które pozwolą opanować podstawowe techniki fotograficzne, by produkty – dosłownie i w przenośni –  zaprezentować w jak najlepszym świetle.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atrakcyjne-zdjecie--sprzedaz-gwarantowana,23999,artykul.html

Często kupujemy oczami. Piękne i perfekcyjne zdjęcia przedmiotów w sklepie internetowym lub na aukcji internetowej kuszą swoim wyglądem klientów i zachęcają do kupna. Najnowszy poradnik Szerokiego Kadru oraz Akademii Nikona, opracowany przy współpracy z portalem ogłoszeniowym Sprzedajemy.pl, to zestaw praktycznych porad, które mogą być wprowadzeniem do tajników fotografii produktowej.

Czytelnicy dowiedzą się między innymi jak fotografować, jeśli nie dysponują profesjonalnym sprzętem, przy jakich ustawieniach to robić oraz jakich użyć technik i akcesoriów. Autorzy poradnika tłumaczą także, jak dużą rolę odgrywa tło, światło oraz odpowiednie kadrowanie produktu.

Poradnik w pełnej wersji można pobrać ze strony:

http://issuu.com/nikonpolska/docs/fotografia_produktowa

Chcących zgłębić zagadnienia fotografii produktowej, Akademia Nikona zaprasza na warsztaty, których najważniejszym celem jest opanowanie techniki doskonałego fotografowania przedmiotu niezależnie od jego rodzaju, powierzchni czy wielkości. Więcej informacji na:

https://www.akademianikona.pl/warsztaty/145/fotografia-produktowa-pierwszy-krok/.

Źródło: Nikon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764