logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: wakacje więcej korzystamy z internetu mobilnego

  PR 30.06.2015, przeczytano 1218 razy

Liczba użytkowników internetu mobilnego wzrasta w okresie wakacyjnym o kilka do kilkunastu procent - wynika z danych operatora Mobile Vikings Polska. Z mobilnego internetu najchętniej korzystają ludzie młodzi do 30 roku życia. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-wakacje-wiecej-korzystamy-z-internetu-mobilnego,25295,artykul.html

- W wakacje najchętniej dzielimy się ze znajomymi swoimi przeżyciami przez media społecznościowe. Wyszukujemy także informacje, gramy, oglądamy filmy. Istnieje również grupa użytkowników, którzy ze względów zawodowych nie mogą sobie pozwolić na całkowite przejście w offline - komentuje Bartek Grabowski, Head of New Business w Mobile Vikings Polska.

Najwięksi operatorzy komórkowi w większości udostępniają mobilny internet w pakiecie z abonamentem. Jeśli nie chcemy jednak wiązać się 12- lub 24-miesięczną umową, z łatwością znajdziemy także ofertę internetu na kartę. - To dość wygodne rozwiązanie. Można zabrać internet na urlop i nie martwić się wzrostem rachunków - dodaje Grabowski. Wybierając internet na wakacje, pamiętajmy by sprawdzić jego parametry. Oprócz ceny, warto dowiedzieć się, jakie otrzymamy limity transferu oraz jaka będzie jego prędkość. Jeśli chcemy oglądać filmy, z pewnością przyda się internet LTE/4G oraz pakiet kilkunastu GB. Jeśli planujemy wyłącznie surfować po stronach, wystarczy nawet niewielki pakiet transferu, za który zapłacimy 10 czy 20 złotych. 

- Wzrost popularności mobilnego internetu to zasługa jego szybkości i ceny. LTE nie odbiega jakością od internetu stacjonarnego. Ceny spadły do tego stopnia, że pakiet internetu - zwłaszcza jednorazowy pakiet na kartę - to wydatek nie większy niż koszt biletu do kina. Czasy, w których mobilny internet dostępny był tylko dla zamożniejszych klientów, to już prehistoria - mówi Bartek Grabowski, Head of New Business w Mobile Vikings Polska.

Źródło: Mobile Vikings Polska

Dodatkowe informacje:

Mobile Vikings - wirtualny operator komórkowy, obecny w Belgii, Holandii oraz od 2009 roku także w Polsce. To sieć typu prepaid skierowana głównie do młodszego klienta. MV prowadzi dość nietypową formę komunikacji - nie reklamuje się w TV, nie zaprasza do współpracy celebrytów -w myśl powiedzenia, że dobry materiał obroni się sam - kładzie przede wszystkim nacisk na promowanie atrakcyjnej oferty, wśród której dużą popularnością cieszy się akcja „Rok za free”.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764