logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: najpopularniejsze aplikacje e-commerce wśród posiadaczy mobilnych aplikacji bankowych

  PR 19.03.2015, przeczytano 2779 razy

Użytkownicy mobilnych aplikacji bankowych zdecydowanie częściej niż pozostali posiadacze smartfonów korzystają z aplikacji e-commerce - wynika z badania Mobience. Allegro, OLX, PAYBACK, Blix, Qpony, aplikacja Lidla i kupony do McDonalds to najpopularniejsze Top 6 aplikacji, których używa wspomniana grupa. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najpopularniejsze-aplikacje-e-commerce-wsrod-posiadaczy-mobilnych-aplikacji-bankowych,24273,artykul.html

Zespół Mobience wziął „pod lupę” grupę użytkowników smartfonów, którzy w danym okresie mieli zainstalowane aplikacje bankowe następujących banków: PKO Bank Polski, mBank, Raiffeisen POLBANK, neoBank, eurobank, GetIn Bank, Bank Zachodni WBK, ING, Millenium Bank, Alior Bank. Z badania Mobience wynika, że z aplikacji bankowych korzysta więcej mężczyzn (57 proc.) niż kobiet (43 proc.).

 


– Analiza danych potwierdziła, że klient banku korzystający z aplikacji mobilnych jest bardziej zaangażowany w zakupy on-line – mówi Małgorzata Wołejko, Mobile Audience Measurement Director w Spicy Mobile. – Informacje o aktywności użytkownika w naturalnych obszarach jego zainteresowań to cenna wiedza o potencjalnych możliwościach kontaktu z klientem banku.

Do najpopularniejszych aplikacji bankowych instalowanych przez klientów polskich banków należą: mBank, ING, BZWBK, IKO Bank Polski i GetIn Bank, a użytkownicy używający aplikacji bankowych są bardziej aktywni: więcej czasu spędzają na rozmowach telefonicznych i wysyłaniu sms-ów. 


Źródło: Badanie Mobience, Użytkownicy aplikacji bankowych N=374, pozostali N=1590, 9-15 lutego 2015,

Średni dzienny czas połączeń przychodzących wśród osób korzystających z bankowych aplikacji mobilnych to 8 minut i 6 sekund, natomiast u osób bez zainstalowanej aplikacji to czas 5 minut i 41 sekund. Niby nie wiele, ale różnica ta jest istotna. Analogicznie jest z rozmowami przychodzącymi:  10 minut i 6 sekund dla użytkowników mobilnych aplikacji bankowych oraz 7 minut i 50 sekund dla tych, co z nich nie korzystają. 

Źródło: Spicy Mobile

www.spicymobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764