Wystartował nowy serwis produktowo-wizerunkowy Grupy Barlinek. Za całkowitą realizację strony odpowiada agencja OS3. Projekt został zrealizowany w wyniku rozstrzygniętego przetargu.
Założeniem nowego serwisu www.Barlinek.com było odświeżenie wizerunku marki oraz intuicyjne dostarczenie informacji związanych z firmą. Strona przy wykorzystaniu zaawansowanego aranżatora wnętrz prezentuje wizualizację bogatej oferty producenta, ponadto zapewnia wsparcie merytoryczne związane z pielęgnacją i montażem produktów poprzez zamieszczane artykuły oraz wideo.
W oparciu o badania i analizę potrzeb zróżnicowanej grupy docelowej – wielonarodowych konsumentów – platforma została przygotowana i dostosowana do sześciu rynków: polskiego, angielskiego, szwedzkiego, rosyjskiego, ukraińskiego i rumuńskiego. Wersje różnią się m.in. prezentacją asortymentu, zamieszczanym contentem oraz lokalizatorami punktów sprzedaży. Serwis przygotowany jest w pełnej technologii RWD dostosowanej do wersji desktop oraz tabletów. Dodatkowo dostępna będzie wersja mobile.
Pełną funkcjonalność serwisu można obejrzeć w filmie: https://www.youtube.com/watch?v=BEwkx9Iex7A&feature=em-upload_owner.
OS3 odpowiada za przygotowanie projektów uwzględniających strategię, architekturę informacji oraz koncepcję kreatywną. Agencja zajęła się również wdrożeniem oraz dalszą obsługą serwisu.
Źródło: OS3