logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Barlinek z nowym serwisem od OS3

  PR 24.07.2014, przeczytano 877 razy

Wystartował nowy serwis produktowo-wizerunkowy Grupy Barlinek. Za całkowitą realizację strony odpowiada agencja OS3. Projekt został zrealizowany w wyniku rozstrzygniętego przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/barlinek-z-nowym-serwisem-od-os3,22252,artykul.html

Założeniem nowego serwisu www.Barlinek.com było odświeżenie wizerunku marki oraz intuicyjne dostarczenie informacji związanych z firmą. Strona przy wykorzystaniu zaawansowanego aranżatora wnętrz prezentuje wizualizację bogatej oferty producenta, ponadto zapewnia wsparcie merytoryczne związane z pielęgnacją i montażem produktów poprzez zamieszczane artykuły oraz wideo.

W oparciu o badania i analizę potrzeb zróżnicowanej grupy docelowej – wielonarodowych konsumentów – platforma została przygotowana i dostosowana do sześciu rynków: polskiego, angielskiego, szwedzkiego, rosyjskiego, ukraińskiego i rumuńskiego. Wersje różnią się m.in. prezentacją asortymentu, zamieszczanym contentem oraz lokalizatorami punktów sprzedaży. Serwis przygotowany jest w pełnej technologii RWD dostosowanej do wersji desktop oraz tabletów. Dodatkowo dostępna będzie wersja mobile.

Pełną funkcjonalność serwisu można obejrzeć w filmie: https://www.youtube.com/watch?v=BEwkx9Iex7A&feature=em-upload_owner.

OS3 odpowiada za przygotowanie projektów uwzględniających strategię, architekturę informacji oraz koncepcję kreatywną. Agencja zajęła się również wdrożeniem oraz dalszą obsługą serwisu.

Źródło: OS3

ww.Barlinek.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764