logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Batrek partnerem głównym akcji Bezpieczny, bo widoczny

  PR 24.10.2014, przeczytano 795 razy
ilustracjastrzałka

23.10.2014 w siedzibie Komendy Głównej Policji w Warszawie odbyła się konferencja prasowa poświęcona niezwykle ważnej Akcji Społecznej - „Bezpieczny, bo widoczny”, prowadzonej pod patronatem Komendy Głównej Policji i Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Podczas konferencji propagowano i uświadamiano, jak ważne jest noszenie przez dzieci odblaskowych elementów garderoby. Ideę popiera firma produkująca obuwie dziecięce z odblaskami BARTEK, dlatego właśnie marka została głównym partnerem akcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/batrek-partnerem-glownym-akcji-bezpieczny%2C-bo-widoczny,23017,artykul.html

Konferencję poprowadził Mariusz Sokołowski - Rzecznik Prasowy Komendanta Głównego Policji, który przedstawiając statystyki wypadków, wyraźnie zaapelował o wyposażenie dzieci w odblaski. Podkreślał, że głównym celem akcji jest zwiększenie świadomości dorosłych na temat bezpieczeństwa dzieci, ale także realna zmiana – pojawienie się na ulicach świecących punkcików oznaczających ŻYCIE! Najnowsza ustawa nakłada obowiązek noszenia odblasków tylko poza obszarem zabudowanym Należy pamiętać, że powinny one być noszone po zmroku również mieście! To rozsądna konieczność.

Głównym elementem kampanii są spoty informacyjne, których premiera nastąpiła podczas konferencji. Zagrali w nich Omenaa Mensah, Paulina Holtz, Karolina Malinowska, Artur Chamski oraz dzieci ze szkoły podstawowej nr 103 w Warszawie – link kanału http://www.youtube.com/channel/UCtbN8WZ_GKo7NomzNDk0OFg

Konferencję swoją obecnością wsparły także gwiazdy: Artur Chamski, Violetta Kołakowska i Omenaa Mensah. Zgodnie stwierdzili, że dzięki odblaskom możemy znacznie zwiększyć bezpieczeństwo najmłodszych na drogach! A o konieczności ich noszenia należy przypominać zarówno rodzicom, jak i samym dzieciom. Obecne na konferencji młode aktorki Julia Wróblewska i Gabrysia Raczyńska chcą przekonać inne dzieciaki, że noszenie odblasków to nie „obciach”, a modny, mądry i bezpieczny wybór!

Zwrócono uwagę, że odblaskowe elementy szczególnie dobrze sprawdzają się na butach. Dlaczego? Ponieważ stopy i buty są w ciągłym ruchu, co powoduje ze same odblaski - a co za tym idzie - także i maszerujące dzieci są widoczne dla kierowcy z dużo większej odległości. Projektantka firmy BARTEK, Katarzyna Gałązka podkreśliła, że obuwie BARTEK jest synonimem bezpieczeństwa. „Dzięki odblaskowym elementom użytym w naszym obuwiu kierowca z dużej odległości dostrzega dziecko na drodze. W ten sposób misja firmy BARTEK związana z profilaktyką i bezpieczeństwem ma zastosowane w życiu codziennym”.  Akcje wspierają także Proama, oraz 3M Scotchlite, w której wynaleziono materiały odblaskowe.

Więcej o akcji: www.bezpiecznybowidoczny.org

Oraz linki do filmów:

http://youtu.be/OIODMFHX8RQ

http://youtu.be/TUQtAUW_Cj8

http://youtu.be/Mml4dB7IRpQ

http://youtu.be/FXHhYr1X77c

http://youtu.be/F6gndtrt-h0

http://youtu.be/GP_HuphFmp8

Źródło: BARTEK

Dodatkowe informacje:

BARTEK jest polską firmą, największym producentem wysokiej jakości obuwia dziecięcego w kraju i jedyną tak liczną siecią w Europie, posiadającą obuwie wyselekcjonowane dla dzieci w wieku 1-10 lat. Firmę BARTEK tworzy wykwalifikowany zespół ludzi, którzy z troską podchodzą do zdrowia, prawidłowego rozwoju i komfortu dziecięcych stóp. Obuwie opracowywane jest przy współpracy ze specjalistami medycyny i antropologii, dzięki temu jest ono bardzo dobrze dopasowane do wymagań rozwojowych dzieci. Właściwości zdrowotne i bezpieczeństwo butów potwierdza znak Zdrowa Stopa oraz pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka.
Obuwie BARTEK jest synonimem bezpieczeństwa – antypoślizgowe podeszwy, profilowane wkładki, ergonomiczna i komfortowa konstrukcja. Dzięki odblaskowym elementom użytym w naszym obuwiu kierowca z dużej odległości dostrzega dziecko na drodze. W ten sposób misja BARTKA związana z profilaktyką i bezpieczeństwem ma zastosowane w życiu codziennym. BARTEK jest partnerem głównym akcji BEZPIECZNY, BO WIDOCZNY.
W ciągu 20 lat działalności BARTEK wyprodukował już 10 mln par butów. Firma na swoje produkty udziela 2-letniej odpowiedzialności za produkt.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764