logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BE Media: Caritas rozdaje Wesołe Plecaki!

  PR 19.08.2014, przeczytano 784 razy
ilustracjastrzałka

W sierpniu Fundacja Caritas rozpoczęła kampanię społeczną „Wesoły Plecak”. Ma ona zachęcić odbiorców do wsparcia finansowego, które umożliwi wyposażenie plecaków szkolnych dzieci z najuboższych rodzin.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/be-media%3A-caritas-rozdaje-wesole-plecaki%21,22408,artykul.html

Kampanię można wesprzeć przez wysłanie sms na numer podany w spocie promującym akcję. Za zebrane środki zostaną zakupione plecaki oraz przybory szkolne dla najbardziej potrzebujących. 

Spot emitowany jest na ekranach w komunikacji miejskiej Szczecina, Warszawy, Krakowa, Białegostoku, Torunia i Zielonej Góry. 

Już po raz trzeci zakupem mediów oraz przeprowadzeniem kampanii dla Fundacji zajmuje się Biuro Reklamy BE Media, które wspiera szczytne inicjatywy.

Źródło: Fundacja Caritas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764