logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Berlin na trasie Oneday Roadshow

  PR 27.04.2015, przeczytano 427 razy

Pod koniec marca odbyła się pierwsza edycja OneDay Roadshow Europe. Specjaliści z branży reklamowej odwiedzili cztery stolice Starego Kontynentu – Budapeszt, Wiedeń, Bratysławę i Pragę. Przyczynkiem do organizacji cyklu jednodniowych spotkań w Europie było duże zainteresowanie jakim cieszyły się wśród wystawców i zwiedzających dwie polskie edycje OneDay Roadshow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/berlin-na-trasie-oneday-roadshow,24675,artykul.html

Tegoroczne imprezy wystawiennicze w naszym kraju rozpoczną się dokładnie w ostatnim dniu sierpnia i będą miały charakter międzynarodowy. W pierwszym dniu importerzy, dystrybutorzy i przedstawiciele agencji reklamowych spotkają się w Warszawie, a następnie odwiedzą Chorzów (1 września) i Poznań (2 września). Cykl zakończy spotkanie w Berlinie (3 września).

To nowy pomysł organizatora imprezy firmy GJC Inter Media Sp. z o.o., który wyszedł w ten sposób naprzeciw oczekiwaniom i sugestiom wystawców. Zakończenie OneDay Roadshow w stolicy Niemiec będzie doskonałą okazją do zaprezentowania najnowszych osiągnięć branży reklamowej na bardzo wymagającym, ale i niezwykle chłonnym rynku naszych zachodnich sąsiadów.

Źródło: GJC Inter Media

www.onedayshow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764