logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bestsellery i premiery spod znaku Artemis na Festiwalu Druku

  PR 19.09.2014, przeczytano 918 razy
ilustracjastrzałka

Bestsellerowe a także premierowe plotery i urządzenia do druku wielkoformatowego marki Artemis można było zobaczyć podczas wrześniowych targów targów Festiwal Druku 2014. Z uwagi na „polską” cenę i „europejskie” osiągi budziły zainteresowanie wielu zwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bestsellery-i-premiery-spod-znaku-artemis-na-festiwalu-druku,22660,artykul.html

Marka Artemis jest coraz bardziej rozpoznawalna w Polsce i Europie. Portfolio Artemis obejmuje wyselekcjonowane urządzenia o najwyższym współczynniku jakości do ceny oraz najszybszym zwrotem z inwestycji (ang. ROI). Na polskim rynku najbardziej popularne są: eko-solwentowy 1601H/HL oraz twardo-solwentowy KM 3200.

W tym roku portfolio urządzeń Artemis rozszerzyło się m.in. o plotery tnące, plotery laserowe, plotery termiczne, plotery UV, systemy suszące, systemy nawijające, zgrzewarki do banerów i wyposażenie dodatkowe.

Premiera: Artemis 3224 – nowy 3-metrowy „twardziel”

Twardo-solwentowy Artemis 3224to szybki ploter wyposażony w osiem 1024-dyszowych głowic Konica-Minolta. Dzięki podwójnej liczbie dysz – jest 60% bardziej wydajny od swojego poprzednika – modelu 3200! Wielkość kropli atramentu, generowanej przez głowicę wynosi 42 pl. Jest to wystarczająca jakość do produkcji banerów reklamowych, billboardów, plakatów, grafiki podświetlanej, znaków informacyjnych, grafiki wystawienniczej i innych grafik pełnokolorowych na materiałach powlekanych i niepowlekanych o szerokości do 3200 mm.

Artemis KM 3224 osiąga prędkość do 160 m2/h w rozdzielczości 180 x 720 dpi (2 pasy). W  rozdzielczości 240 x 1440 dpi (4 pasy) ploter drukuje z rzeczywistą prędkością do 60 m2/h. Warto zaznaczyć, że producent wyeliminował efekty siania i nierównych krawędzi, często występujące w konkurencyjnych, ekonomicznych maszynach.

Premiera: Artemis BDR 1309X – wszechstronny ploter laserowy

Artemis BDR 1309X to wszechstronny ploter wyposażony w laser CO2 chłodzony wodą.

Wyposażony jest w 2 stoły. Pierwszy, automatycznie regulowany, o strukturze plastra miodu przeznaczony jest do cięcia twardych i lekkich materiałów typu: papier, skóra, itd. Drugi stół, uzbrojony w metalowe poprzeczki umożliwia cięcie i grawerowanie większych materiałów takich jak plexi, drewno, szkło, kamień, itd. Ploter posiada 2 letnią gwarancję.

Premiera: Artemis 720 – ekonomiczny ploter tnący

Artemis 720 to ekonomiczny ploter tnący o solidnej, aluminiowo-stalowej konstrukcji gwarantującej stabilną pracę i dokładne cięcie. Ploter wyposażony jest w wysokiej jakości rolki dociskowe zapewniające precyzyjne prowadzenie nawet najdłuższych i najgrubszych folii. Artemis 720 wyposażony jest w elektroniczny panel sterowania z wyświetlaczem. Ploter wykorzystuje algorytmy kompensacji i wygładzania krawędzi. Duży nacisk noża umożliwi cięcie najgrubszych folii.

Źródło: Atrium

www.artemisprinters.eu

Dodatkowe informacje:

Wyłącznym dystrybutorem ploterów Artemis w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764