logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Podróży Reklamy wygrało przetarg na obsługę marki Amtra w Internecie

  PR 25.03.2015, przeczytano 687 razy
ilustracjastrzałka

Od 25 marca bieżącego roku Biuro Podróży Reklamy odpowiada za obsługę w obszarze digital marki Amtra - polskiego dystrybutora i producenta profesjonalnej chemii samochodowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-podrozy-reklamy-wygralo-przetarg-na-obsluge-marki-amtra-w-internecie,24318,artykul.html

Agencja jest odpowiedzialna za obsługę marki w kanałach Facebook oraz YouTube wraz z działaniami emisyjnymi. Do zadań Biura Podróży Reklamy należy, m.in. przygotowanie brandingu kampanii „Moje Auto – zawsze zadbane”, w tym jej logotypu, realizacja sesji fotograficznych na potrzeby kampanii, działania z zakresu guerilla marketing, nakręcenie dokumentującego je wideo oraz ePR.

Jak podkreśla Elżbieta Linnert, kierownik marketingu Amtra, o wyborze agencji zdecydował viralowy charakter zaproponowanych działań oraz spójna, ale różnorodna strategia komunikacyjna w social media. „Podoba nam się również element żartu wpisany w zaproponowane przez agencję działania marketingowe, przy jednoczesnym zachowaniu charakteru marki” – dodaje Linnert.   

Współpraca zaplanowana została do końca roku. 

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

biuropodrozyreklamy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764