Biznesmeblowy.pl to portal dla sektora meblowego i drzewnego, profesjonalny przewodnik dla zainteresowanych meblami i materiałami do ich produkcji. Ryneklazienek.pl, serwis internetowy dla branży sanitarnej, tworzą wiadomości, analizy rynkowe, wywiady, prezentacje produktów. Oba portale zostały wyodrębnione z dotychczasowych serwisów konsumenckich Grupy Publikator.
– W obecnych czasach liczy się profesjonalne, rzetelne i szybkie źródło informacji. Portale branżowe muszą być precyzyjnie dopasowane do potrzeb odbiorców. Stąd decyzja, by jeszcze bardziej dedykować treści i kierować je oddzielnymi kanałami nawet w ramach jednej branży, równolegle do indywidulanych i biznesowych czytelników – tłumaczy strategię Grzegorz Kuczyński, wiceprezes Publikatora.
Portal Biznesmeblowy.pl funkcjonował jako część serwisu Meble.com.pl, obecnie jest samodzielnym i niezależnym serwisem dla profesjonalistów.
Biznesmeblowy.pl to kompendium wiedzy i bogaty pakiet aktualnych informacji na temat rynku, inwestycji, technologii i trendów wzorniczych. Zawiera informacje o wydarzeniach, zapowiedzi i relacje z targów, opinie ekspertów, a także bazę produktów – zarówno mebli, jak i akcesoriów, komponentów, maszyn oraz elektronarzędzi. Redakcję portalu tworzy doświadczone grono dziennikarzy magazynów „Meble Plus” i „Produkcja Mebli”, treści powstają we współpracy z ekspertami i praktykami z branży meblowej i drzewnej.
Serwis skierowany jest do szeroko rozumianej branży meblowej. Jego odbiorcami są profesjonaliści: kadra zarządzająca firm produkujących meble, materiały, akcesoria meblowe, maszyny i elektronarzędzia, pracownicy działów sprzedaży i marketingu, technolodzy z firm produkujących meble, projektanci mebli i wnętrz, dystrybutorzy i pracownicy sklepów meblowych.
Grupa Publikator uruchomiła także serwis dedykowany producentom, przedstawicielom marek, sprzedawcom i dystrybutorom wyposażenia sanitarnego. Ryneklazienek.pl to portal łączący dziennikarstwo newsowe z pogłębioną publicystyką skierowaną na analizę rynku łazienkowego. Redakcję tworzą dziennikarze magazynu branżowego „Łazienka”, który od 1996 roku opisuje życie i rozwój branży sanitarnej w Polsce.
– 18 lat doświadczeń i śledzenia rozwoju biznesu w Polsce, dogłębna znajomość oraz długa historia wspólnych relacji z branżą to atuty, które decydują o sile informacyjnej i opiniotwórczej portalu Ryneklazienek.pl. Już na starcie serwis oferuje ponad 5000 specjalistycznych artykułów i wiadomości w swoim archiwum – podkreśla Marta Borowska, redaktor naczelna serwisów branżowych Grupy Publikator Online.
Ryneklazienek.pl to kontynuacja serwisu branżowego portalu Lazienka.pl, który od 2000 roku był platformą komunikacji zarówno z odbiorcą indywidualnym, jak i biznesowym. Dzięki oddzieleniu od serwisu konsumenckiego, Ryneklazienek.pl stał się nowym miejscem do dyskusji, spotkań oraz relacjonowania wydarzeń dotyczących branży producentów i dystrybutorów wyposażenia sanitarnego.
Źródło: Publikator