Samochody Renault w ciągu ostatnich kilku lat przeszły głęboką odnowę stylistyczną. Zaprojektowane z pasją modele zyskały niezwykle atrakcyjny design, a stosowane innowacyjne rozwiązania mają wzbogacać i ułatwiać codzienne życie. Współpraca z Bogusławem Lindą pozwala na szerokie zaprezentowanie naszej nowej oferty i gwarantuje wizerunkową spójność, gdyż pasja życia i pasja tworzenia to wartości charakterystyczne dla znanego aktora i dla marki Renault – mówi Agata Szczech, Dyrektor Komunikacji Terytorium East Renault.
W ramach współpracy z Renault Polska aktor będzie jeździł najnowszymi modelami Renault, zaczynając od modelu Kadjar.
Marka Renault jest dla mnie synonimem pasji, zmian i innowacyjności. Z takiego miksu wychodzą ciekawe samochody – mówi Bogusław Linda. – Nowe modele Renault, Kadjar i Espace nie pozostawiają nikogo obojętnym, sportowe modele działają na emocje i gwarantują dużą dawkę adrenaliny. Renault to samochody tworzone z pasją dla ludzi z pasją!
Pierwsza kampania reklamowa z udziałem Bogusława Lindy rozpocznie się 3 czerwca br.
Od momentu powstania marka Renault oferuje samochody zapewniające pełnię życia, innowacyjne, pomysłowe i wygodne, przystosowujące się do różnych potrzeb.
Źródło: Renault Polska