logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bracia Komersowie w kampanii Poczty Polskiej

  PR 29.09.2014, przeczytano 635 razy
ilustracjastrzałka

Kampania Poczty Polskiej z udziałem sympatycznych braci Komersów na półmetku. Każdy odcinek na Youtubie ogląda ponad sto tysięcy osób. Znacząco wzrosła także liczba sukbskrybentów zaciekawionych przygodami braci prowadzących sklep internetowy. Filmom towarzyszy kampania internetowa zsynchronizowana z nimi pod względem komunikacyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bracia-komersowie-w-kampanii-poczty-polskiej,22744,artykul.html

Najnowszy odcinek  serii demonstruje sytuację kryzysową w prowadzeniu biznesu. Siły wyższe powodują, że bracia trącą dostęp nie tylko do bazy klientów, ale też do kontaktu z osobami, które zajęły szczególne miejsce w ich życiu. Rozwiązanie, dzięki kompleksowej ofercie Poczty, znajduje się błyskawicznie. Jest to ubezpieczenie Office Assistance.

Emisja czwartego odcinka zbiegła się z promocją najnowszej oferty bankowo - ubezpieczeniowej Banku Pocztowego. Dla posiadaczy Pocztowego Konta ZawszeDarmowe usługodawca proponuje zniżki  do 15 % na ubezpieczenia komunikacyjne oraz do 10 % na majątkowe. Dodatkowo klienci zyskują 10 % zwrotu ratalnej składki ubezpieczeniowej na aktywne konto klienta oraz 10 % zwrot wydatków poniesionych na zakup tradycyjnych usług pocztowych  – znaczków, listów, paczek.

Do tej pory Poczta Polska pokazała 4 filmy. Bohaterowie filmów, Eryk i Eugeniusz Komersowie to właściciele sklepu internetowego. Rozwiązania oferowane przez Pocztę Polską pomogą im sprostać nawet najbardziej zaskakującym życzeniom klientów. Poszczególne odcinki kampanii opowiadają  inną historię bazującą na ukazaniu codziennej pracy braci, w sytuacjach  wyzwań stojących przed młodymi przedsiębiorcami.

Każdy przypadek wymaga od braci pełnej mobilizacji oraz zastosowania skutecznych rozwiązań biznesowych wybieranych  z  szerokiej puli usług Poczty Polskiej dostępnej na  stronie internetowej ecommerce.poczta-polska.pl Właściciele e-sklepu w jednym miejscu mogą zarządzać przesyłkami, zlecić obsługę zwrotów, skorzystać z usług finansowo – ubezpieczeniowych czy wysłać elektroniczną fakturę.

Od stycznia 2015 r. zagwarantowanie konsumentowi możliwości zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni stanie się obowiązkiem każdego sprzedawcy. Wychodząc naprzeciw potrzebom branży e-commerce Poczta oferuje zautomatyzowaną obsługę zwrotów, pozwalającą na szybkie rozwiązanie problemu niezadowolonych klientów, bez generowania dodatkowych kosztów po stronie e-sklepu.

Filmy z przygodami braci Komers można oglądać na oficjalnym kanale Poczty Polskiej na YouTubie pod adresem: http://www.youtube.com/user/PocztaPolskaSA.

Źródło: Poczta Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764